صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری تجمع دانشجویان گیلان در محکومیت اهانت به پیامبر در رشت

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در رشت برگزار شد. به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) ظهر امروز با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان از مقابل درب دانشکده علوم پایه تا خیابان حافظ این شهر برگزار شد. دانشجویان […]

کد خبر : 36 | 6:29 ب.ظ | ۵ مهر , ۱۳۹۱

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) در رشت برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان دانشگاه‌های گیلان در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) ظهر امروز با حضور جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه‌های گیلان از مقابل درب دانشکده علوم پایه تا خیابان حافظ این شهر برگزار شد.

دانشجویان با صدور قطعنامه‌ای خواستار شکست سکوت مسلمانان به ویژه روسای کشورهای اسلامی و قطع رابطه با کشورهای مغرض که بر این دست هتاکی‌ها دامن می‌زنند، شدند.

دانشجویان در این تجمع با سردادن شعارهایی مانند «لبیک یا رسول‌الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر صهیونیسم»، «دموکراسی غرب دروغ است دروغ است»، «منطق‌ هالیوودی نشانه ذلت است تنفر از آمریکا شعار هر ملت است»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «سفیر فرانسه اخراج باید شود کارگردان صهیونیسم اعدام باید گردد»، «آمریکا آمریکا این آخرین پیام است ملت صاحب زمان آماده قیام است»، «این است شعار امت خدا قرآن محمد» خشم و تنفر خود را به نمایش گذاشتند.

در این تجمع قطعنامه دانشجویی توسط یکی از فعالان دانشجویی قرائت شد در بخش‌هایی از این قطعنامه آمده است: تحریم کشورهای هتاک و آنها که سرسپرده آمریکای دون و فرزند نامشروعش‌ رژیم صهیونیستی هستند قطعا زنگ خطری برای این ابرقدرت‌های پوشالی مستکبر است و در آینده می‌توانند شرافت مسلمانی برتر از تمام نیازهای مادی و دنیوی آنهاست و هرگاه بر اعتقادات مسلمانان جسارتی شود با تمام قوا در برابر آن می‌ایستند و تا محو کامل دشمن فرومایه از پای نخواهند نشست و ایران اسلامی در تحریم روابط با این فرومایگان باید پیشگام شوند.

این قطعنامه می‌افزاید: دانشجویان ایران که در مکتب محمد مصطفی(ص) و جانشین برحقش زیسته و بالنده شده‌اند هرگز اجازه بی‌حرمتی به دجال‌های یاوه‌گوی زمانه را نمی‌دهند و تا پای جان حامی اعتقادات و شریعت محمدی می‌مانند و در این مسیر هر رنج و مشقتی را متحمل می‌شوند.

در بخش‌های دیگری از این قطعنامه آمده است: وعده حق خداوند به محو کامل باطل و خواری شیطان‌صفتان، نوید آینده‌ای سبز را می‌دهد که در سایه سار پرچم تا ابد برافراشته اسلام، وحدت قطعی مسلمانان محقق و کفر و استکبار به فضل الهی ریشه کن شود.

به گزارش فارس، در این تجمع بیانیه‌های دیگری از طرف شورای تبیین مواضع اسلامی بسیج دانشجویی واحد رشت و پیام نور بندر انزلی در محکومیت اهانت به پیامبر (ص) توزیع شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد