صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ملت ایران زیر بار سند ذلت‌بار ۲۰۳۰ نخواهد رفت

امام‌جمعه رودسر با اشاره به هشدارهای استکبار که ایران حق صدور نفت را ندارد گفت: مانع‌شدن صادرات نفت ایران توسط استکبار و هر ابرقدرت دیگری غیرممکن است. حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان رودسر با گرامیداشت هفته هلال‌احمر اظهار کرد: هلال‌احمر در شرایط بحرانی و سخت با امدادرسانی خود پناهگاه […]

کد خبر : 36050 | 6:09 ق.ظ | ۱۴ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه رودسر با اشاره به هشدارهای استکبار که ایران حق صدور نفت را ندارد گفت: مانع‌شدن صادرات نفت ایران توسط استکبار و هر ابرقدرت دیگری غیرممکن است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقی روحانی در آئین سیاسی و عبادی نماز جمعه شهرستان رودسر با گرامیداشت هفته هلال‌احمر اظهار کرد: هلال‌احمر در شرایط بحرانی و سخت با امدادرسانی خود پناهگاه گرفتاران است.

وی با اشاره به اینکه هلال‌احمر در سیل اخیر کشور برای کمک‌رسانی به ملت کنار سپاه پاسداران، ارتشیان و بسیجیان خوش درخشیده است افزود: مردم رودسر از حوزه هلال‌احمر ۴۸ میلیون تومان نقدی و ۶۰ میلیون تومان غیر نقدی به سیل‌زدگان کمک کردند و کمک‌ها به برادران دینی‌مان همچنان ادامه دارد به‌ویژه در ایام ماه مبارک رمضان که ماه دستگیری است.

امام‌جمعه رودسر به ایام هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی سپاه پاسداران به مناسبت شهادت مرتضی مطهری اشاره  کرد و گفت: شهید مطهری یک شخصیت بی‌نظیر یا کم‌نظیر تاریخ شیعه بود که با سخنرانی‌ها، بیانات و کتاب‌هایش خدمات شایانی به جامعه رساندند.

وی با اشاره به اینکه استاد مطهری توسط گروهک التقاطی منحرف فرقان به شهادت رسید تصریح کرد: جهان التقاطی، جهان انحراف و جهان استکبار بامغزهای متفکر اسلام ناب محمدی مشکل دارد که اقدام به ترور این اندیشه‌ها و افکار اسلام راستین می‌کنند که به برکت این خون‌های مقدس جوشش و رویش اسلام راستین افزون‌تر شده است.

روحانی با اشاره به پایه‌گذاری عقیدتی سیاسی به نام شهید مطهری بیان کرد: با استفاده از خط و اندیشه شهید مطهری به‌عنوان یک الگو برای جامعه در داخل و خارج از سپاه پاسداران کار فرهنگی انجام می‌شود.

وی با اشاره به سند ۲۰۳۰ و صحبت‌های مقام معظم رهبری در جمع فرهنگیان که استکبار می‌خواهد این سند در آموزش‌وپرورش کشور اجرایی شود برای عده‌ای که می‌خواهند بیانات رهبر را نشنیده بگیرند هشدار داد که ملت ما زیر بار این سند ذلت‌بار نمی‌رود و تصریح کرد:اجرای این سند یعنی با دست خودمان سرباز و رعیت برای استکبار بسازیم و فرزندان این کشور را به‌جای آشنا کردن بافرهنگ دینی بافرهنگ غرب و استکبار آشنا کنیم.

امام‌جمعه رودسر از مربیان و معلمان خواست در کنار آموزش دروس مصوب آموزش‌وپرورش برای ساختن روح و جان فرزندان این ملت گام بردارند و اگر چنین نکنند به خون شهدا خیانت خواهند کرد.

وی با انتقاد از مدیریت کلان تعلیم و تربیت در استان گیلان در خصوص جابجایی نابهنگام و چراغ خاموش رئیس اداره آموزش‌وپرورش رودسر گفت: در انتخاب یک بانو برای این جایگاه مانعی نیست و ما فکر بسته نداریم اما اینکه جابجا کردن یک مدیری که بسیجی رزمنده بوده و در این جایگاه خدمت می‌کرد اخلاق اسلامی نیست من یک‌بار به مدیریت کلان تعلیم و تربیت در استان تذکر داده بودم که هم بدعهدی کردند و هم بدقولی، انتقاد من به این بد معارفه و تودیع است با اصل معارفه اشتباه نگیرند.

روحانی با اشاره به اینکه شنیده‌شده که مدیریت کلان تعلیم و تربیت استان گفته عزل و نصب‌ها چه ربطی به امام‌جمعه دارد بیان کرد: اولاً هر یک از قوای سه‌گانه باید کار خود را انجام دهند و دخالت در کار یکدیگر یعنی ایجاد هرج‌ومرج در جامعه و دود آن به چشم ملت می‌رود اما امام‌جمعه رئیس کمیته همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش است درعین‌حال که از سوی رهبر، فرمانده قرارگاه فرهنگی آن شهرستان است، ما حق دخالت نداریم اما حق مطالبه، نظارت و سخن که داریم.

وی با اشاره به هشدارهای استکبار که ایران حق صدور نفت را ندارد افزود: مانع‌شدن صادرات نفت ایران توسط استکبار غیرممکن است اگر بنا باشد این اتفاق بیفتد آمریکا بداند تنگه هرمز برای هیچ صادرات نفتی امن نخواهد بود آمریکا این هشدار ما را جدی بگیرد و جهان را به آتش نکشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد