صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ستاد دائمی پیگیری منویات رهبری در بیانیه گام دوم تشکیل شود

. قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تمدن‌سازی اسلامی با کار موقتی میسر نمی‌شود، گفت: باید ستاد دائمی پیگیری تحقق تمدن اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری همه مسئولان و نهادهای مختلف ایجاد […]

کد خبر : 36060 | 7:50 ق.ظ | ۱۵ اردیبهشت , ۱۳۹۸

http://ccoip.ir/uploads/5_24054.jpg

.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در راستای تمدن‌سازی اسلامی با کار موقتی میسر نمی‌شود، گفت: باید ستاد دائمی پیگیری تحقق تمدن اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری همه مسئولان و نهادهای مختلف ایجاد شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش تجلیل از یاوران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، صبح شنبه با تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید توسط «محمدتقی نوران» و با حضور جمعی از شخصیت‌های لشکری و کشوری در مرکز همایش‌های موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

نصرالله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی کشور در ابتدای این مراسم ضمن تشکر از همه حضار اظهار کرد: امیدواریم شاهد تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب باشیم.

وی با ارائه گزارشی کوتاه از بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی که با همکاری همه دستگاهها و ارگان های مختلف کشور برگزار شد، افزود: از سال ۹۶ با ورود شخص آیت‌الله جنتی(دامه برکاته) تلاش برای برگزاری این مراسم، با همکاری شخصیت‌های حوزوی و دانشگاهی و تشکل‌های مردمی آغاز شد و همه مسئولان فارغ از هر گرایش جناحی، رسالتی را در این راستا بر عهده گرفتند چرا که بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی مانند دفاع مقدس و برابر با اهمیت دفاع مقدس است.

لطفی با بیان اینکه دشمنان برای نابودی انقلاب کمر همت بسته‌اند، اضافه کرد: بدیهی است که همه ما اعتقاد داریم بیمه کردن نظام اسلامی در برابر توطئه های دشمنان با حمایت از رهبر معظم انقلاب، عمل به وظیفه و دشمن‌شناسی مردم عزیز ایران محقق خواهد شد.

وی افزود: با همکاری وزارت کشور و استانداری ها، یک اجماع و وحدت مثال‌زدنی را در بخش‌های مختلف ستاد برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور شاهد بودیم. همچنین افتخار داشتیم در مجلس و حوزه علمیه قم با حضور مدیر محترم و کسب فیض از محضر مراجع محترم حضور پیدا کردیم و از دیدگاه‌های آنان بهره بردیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: ما همه سال ۹۷ را به عنوان جشن چهلمین سالگرد در نظر گرفته بودیم و لذا همه تاریخ‌های مهم در این تقویم و از جمله ۱۳ آبان را بسیار باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار کردیم و به عنایت الهی همه مراسم سال گذشته پرشور تر از هر سال برگزار شد.

.

http://ccoip.ir/uploads/cam28525.jpg

.

این مقام مسئول اظهار کرد: اوج این حضور مردمی هم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن بود و هیچکدام از مشکلات از جمله تورم و گرانی افسارگسیخته، سردی هوا و تبلیغات دشمنان در فضای مجازی باعث کمرنگ شدن حضور مردم نشد، چرا که پیوند مردم با رهبر معظم انقلاب ناگسستنی است.

لطفی یادآور شد: بنابراین مراسم ۲۲ بهمن چهل سالگی انقلاب در فضایی استثنایی و باشکوه‌تر از همه مراسمات چهل سال اخیر برگزار شد و همه سلایق با نگاه مصلحت نظام در صحنه حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: همگان در این مراسم باشکوه سهمی داشتند، اما برخی نقش‌آفرینی‌ها از جمله وزارت کشور، صداوسیما و نیروهای مسلح مثال زدنی و ستودنی بود و امیدواریم اجر همگان با خدای متعال باشد. ورود جناب آقای رحمانی فضلی، وزیر کشور، نشان داد که ورودی اعتقادی و بی‌نظیر است و ایشان با تلاش خود در بین استانداران و بخشداران به خوبی انسجام ایجاد کردند و نماینده‌ای را برای ارتباط تنگاتنگ با ستاد برگزاری مراسم چهل سالگی معرفی کردند.

لطفی ابراز کرد: عزیزان ما در ستاد کل نیروهای مسلح، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه سرافراز، ارتش دلاور و وزارت اطلاعات هم همکاری گسترده‌ای داشتند و لازم است از آنان هم تقدیر کنیم.

لطفی گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی از مد‌ت‌ها قبل از برگزاری مراسم همکاری با ستاد را آغاز کرد. از مجلس شورای اسلامی و همچنین آقای علی لاریجانی سپاسگزارم که نهایت همکاری را با ما داشتند. همچنین از سایر دستگاه‌های همکار نهایت سپاسگزاری را داریم.

کادرسازی و انقلابی‌گری؛ دو ضرورت تحقق تمدن اسلامی

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار کرد: هر کسی که دل در گرو اسلام و انقلاب دارد در زمینه فراهم کردن پیروزی این نظام مقدس و برخورد با توطئه‌ها وظایفی بر عهده دارد و در گام دوم انقلاب هم تا زمان تقدیم این پرچم به صاحب اصلی نیازمند اقدامات ویژه‌ای از جمله حفظ روحیه انقلابی در دهه‌های آتی هستیم.

وی اظهار کرد: در این راستا نیازمند کادرسازی و انقلابی‌گری و انتخاب مسئولان انقلابی هستیم تا با این روحیه انقلابی بتوانیم منشور گام دوم انقلاب اسلامی را محقق کنیم.

لطفی در پایان اظهار کرد: تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تمدن‌سازی اسلامی با کار موقتی میسر نخواهد شد بلکه باید ستاد دائمی پیگیری تحقق تمدن اسلامی و جامه عمل پوشاندن به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب با همکاری همه مسئولان و نهادهای مختلف ایجاد شود.

.

http://ccoip.ir/uploads/_am18594.jpg

.

http://ccoip.ir/uploads/24_24072.jpg

.

http://ccoip.ir/uploads/21_24069.jpg

.

http://ccoip.ir/uploads/19_24068.jpg

.

http://ccoip.ir/uploads/3_24052.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد