صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اعزام ۱۲۰۰ مبلغ دینی در ماه رمضان به مساجد گیلان

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام یک‌هزار و ۲۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مساجد این استان خبر داد و گفت: جلسات ترتیل‌خوانی در ۱۴ مسجد استان برگزار می‌شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه مراسم غبارروبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان یک […]

کد خبر : 36078 | 3:02 ب.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از اعزام یک‌هزار و ۲۰۰ مبلغ دینی در ماه مبارک رمضان به مساجد این استان خبر داد و گفت: جلسات ترتیل‌خوانی در ۱۴ مسجد استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سعید مهدوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، با بیان اینکه مراسم غبارروبی مساجد در آستانه ماه مبارک رمضان یک امر ضروری و ارزشمند است، اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان سه هزار مسجد استان گیلان غبارروبی و برای میزبانی میهمانان خداوند آماده شدند.

وی به اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: امسال برای اقامه نماز و همچنین اجرای برنامه‌های پرفیض ماه مبارک رمضان یک‌هزار و ۲۰۰ مبلغ به مساجد سراسر استان اعزام می‌شوند.

مهدوی با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی است برای آموزش قرآن کریم، تصریح کرد: برگزاری جلسات آموزشی قرآن کریم در ۲۱۰ تشکل قرآنی و برگزاری جلسات آموزشی قرآنی در ۱۶۰ مسجد روستا‌های گیلان از جمله مهمترین برنامه‌های ایام ماه مبارک رمضان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان به برگزاری دیگر برنامه‌های قرآنی در این ماه پر فضیلت اشاره کرد و گفت: برگزاری جلسات ترتیل‌خوانی قرآن در ۱۴ مسجد استان، برگزاری ۴۰ محفل انس با قرآن و برگزاری جلسات محوری تفسیر قرآن از جمله برنامه‌های ویژه ماه مبارک رمضان است.

وی در پایان با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای خودسازی و اطلاع‌رسانی مناسب دینی است، خاطرنشان کرد: از مهمترین وظایف روحانیون و مبلغان، آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نسبت به آسیب‌های اجتماعی و جنگ نرم دشمنان است.

مهدوی با اشاره به وجود دو هزار و ۷۰۵ مداح در این استان، تأکید کرد: استان گیلان دارای دو هزار و یکصد هیئت مذهبی است که از این ظرفیت در ماه رمضان استفاده خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد