صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سند ۲۰۳۰ مغایر تفکر انقلابی معلمان ایرانی است

امام‌جمعه آستارا با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرهنگیان گفت: تفکر و روحیه انقلابی باید در معلمان وجود داشته باشد،اما سند ۲۰۳۰ مغایر تفکر انقلابی است که متأسفانه در برخی مدارس اجرا می‌شود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در جمع فرهنگیان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم در محل دفتر امام‌جمعه اظهار کرد: […]

کد خبر : 36080 | 1:02 ب.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه آستارا با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرهنگیان گفت: تفکر و روحیه انقلابی باید در معلمان وجود داشته باشد،اما سند ۲۰۳۰ مغایر تفکر انقلابی است که متأسفانه در برخی مدارس اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در جمع فرهنگیان به مناسبت گرامی‌داشت هفته معلم در محل دفتر امام‌جمعه اظهار کرد: تعلیم و تربیت یک نیاز جدی است و این نیاز از زمانی وجود داشت که خدا انسان را آفرید.

وی فلسفه بعثت انبیا و اولیای الهی را تعلیم و تربیت دانست و تصریح کرد: معلمی تجلی صفت معلم بودن خدا است و اگر بخواهیم خدا را به تصویر بکشیم بهترین تصویر برای او تصویر یک معلم است، زیرا لحظه لحظه عمر یک معلم برکت دارد.

امام‌جمعه آستارا با اشاره به اینکه معاونت‌های پرورشی مدارس باید از حالت انفعال خارج‌شده و با پویایی خود در دانش‌آموزان نشاط فکری، علمی و اجتماعی ایجاد کنند، گفت: معاونت‌های پرورشی مدارس باید تقویت شوند، زیرا جایگاه معاونت پرورشی خیلی بالا و کار آن بسیار دشوار است.

حافظ‌نیا حفظ روحیه انقلابی را از دیگر دغدغه‌های مقام معظم رهبری در دیدار اخیر با فرهنگیان دانست و بیان کرد: تفکر و روحیه انقلابی نیاز امروز جامعه بوده و این روحیه باید در معلم وجود داشته باشد تا بتواند آن را به دانش‌آموزان منتقل کند.

وی با بیان اینکه برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انقلابی نبوده و تنها ادای انقلابی بودن را درمی‌آورند، افزود: برخی از نمایندگان مجلس نقش انقلابی بودن را بازی می‌کند و با نقش بازی کردن نمی‌توان در مجلس شورای اسلامی از حقوق مردم دفاع کرد.

امام‌جمعه آستارا سنگ بنای ایجاد روحیه انقلابی را در آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: سند ۲۰۳۰ مغایر تفکر انقلابی است که به واسطه نقشه‌های شوم استکبار جهانی با هدف پرورش افراد غیرانقلابی و وابسته به فرهنگ غرب با اشکال دیگر در مهدکودک‌ها، پیش‌دبستانی‌ها و مدارس غیردولتی اجرا می‌شود./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد