صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اتحاد ملت ایران سبب شکست توطئه دشمنان می‌شود

امام جمعه لنگرود بر ضرورت اتحاد برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: اگر دنیای امروز در یک نقطه‌ای برای ضربه زدن، منزوی کردن، افتراق و پریشانی ما متحد شده و کاتالیزور آن هم ذهن‌های مردم با جنگ روانی است برای این است که ما به میزان کافی با یکدیگر اتحاد نداریم و قطعا افزایش […]

کد خبر : 36082 | 2:04 ب.ظ | ۱۶ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام جمعه لنگرود بر ضرورت اتحاد برای حل مشکلات تاکید کرد و گفت: اگر دنیای امروز در یک نقطه‌ای برای ضربه زدن، منزوی کردن، افتراق و پریشانی ما متحد شده و کاتالیزور آن هم ذهن‌های مردم با جنگ روانی است برای این است که ما به میزان کافی با یکدیگر اتحاد نداریم و قطعا افزایش اتحاد ملت ایران سبب شکست توطئه دشمنان می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین سیدجواد سلیمانی در مراسم همایش گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران که در سالن شهید آوینی اداره ارشاد لنگرود برگزار شد اظهار کرد: با تاسی از مبانی بلند شهید مطهری در نظام تعلیم و تربیت می‌توان بسیاری از مشکلات جامعه را حل کرد.

وی بر ضرورت اتحاد برای حل مشکلات تاکید کرد و افزود: اگر دنیای امروز در یک نقطه‌ای برای ضربه زدن، منزوی کردن، افتراق و پریشانی ما متحد شده و کاتالیزور آن هم ذهن‌های مردم با جنگ روانی است برای این است که ما به میزان کافی با یکدیگر اتحاد نداریم و قطعا افزایش اتحاد ملت ایران سبب شکست توطئه دشمنان میشود.

امام جمعه لنگرود مدیریت حاکم در دنیا را یک مدیریت استبدادی خواند و تصریح کرد: در این نوع مدیریت نگاه شان به انسان نگاه به یک ربات است و با قانون دیکتاتوری مردم را نگه می‌دارند.

سلیمانی با اشاره به اینکه عقیدتی در میدان جهاد اکبر باید اول تکلیف خود را با نفس خودش مشخص کند افزود: اگر ما قبل از اینکه عقل درون و حجت باطنی خود را فعال و پا را در میدان تعالیم اسلامی کنیم باید دنبال انسان اسلامی باشیم وگرنه اسلامی که بخواهد بعداً انسان شود چیزی به نام داعش تربیت می‌شود.

وی بنیادی‌ترین مشکل داعش، گروه‌های القاعده و آن‌هایی که منحرف فکری هستند را مسلمان قبل از انسانیت خواند و تصریح کرد: داعش اسلام را می‌پذیرد، اما اسلامی که هیچ ارزشی برای انسان‌های دیگر قائل نیست در واقع داعش یک انسان فقط خودبین و انحصار طلب است.

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه تربیت انسان قبل از اسلام باید مهم‌ترین و بزرگ‌ترین هدف برای عقیدتی باشد گفت: امروز اگر انسان قبل از اسلام در همه عرصه‌ها بود به این شکل زیرپای ما خالی نمی‌شد امروز بعضی‌ها دوباره آدرس برجام ۲ می‌دهند خواب خوش رونق پسابرجامی تمام زندگی این‌ها را گرفته بود غافل از اینکه آمریکا یک روزی از این برجام خارج خواهد شد.

وی با تاکید برراه اندازی نهضت صحیفه خوانی جهت بازخوانی و عمل به سخنان امام (ره) در حل مشکلات کشور افزود: مبارزه علنی با سرمایه داران زالوصفت از تاکیدات امام (ره) بود، اما متاسفانه منبرها، نمازجمعه ها، دانشگاه‌ها و تریبون‌های ما در رابطه با زمین خواران منفعت طلبی که جیب‌های خودشان را پر می‌کنند برای عمل به تاکیدات رهبرمان مبارزه‌ای نشد هر چند بعضی جا‌ها قیام‌های و انتقادات خوبی صورت گرفته است.

سلیمانی با اشاره به اینکه امام (ره) مذاکره با گرگ‌های منطقه را حرام می‌دانست گفت: امروز بعضی از افراد آدرس برجام ۲ را مطرح می‌کنند و بعضی‌ها وقتی فهمیدند که در این زمینه آمریکا نمی‌تواند کاری کند معتقدند که فرصت باقی مانده را از دست ندهیم.

انعطاف بیش از حد دولت در مقابل تحریم‌های آمریکا کشور را به انفعال کشاند

وی با تاکید براینکه انعطاف بیش از حد کشور را به انفعال کشاند افزود: آمریکا برای ضربه زدن به ایران از فشار‌های اقتصادی و تحریم‌ها استفاده کرد تا مردمی که با این سختی‌ها دست و پنجه نرم می‌کنند برای اعتراض به کف خیابان‌ها آورد، اما متاسفانه جمهوری اسلامی در مقابل این تهدیدات پاسخی نداد تا اینکه این انعطاف امروز کشور را به انفعال کشاند.

امام جمعه لنگرود با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس امام (ره) انسان تربیت کرد و این امر موجب پیروزی ما در دفاع مقدس شد تصریح کرد: امروز ما مسیحیان دوران اسلام هستیم که همه جا سه گانگی داریم; اگر انسان اسلامی داشتیم اقدامات آمریکا بی پاسخ نمی‌ماند./ خبرگزاری بسیج






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد