صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






هدف دشمنان انقلاب، سلب امید از ملت ایران است

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن ‌ترین کشور در منطقه بحران‌ زده خاورمیانه است. سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم جواد دوربین در بندر انزلی با بیان اینکه شهدای مدافع […]

کد خبر : 36085 | 12:31 ب.ظ | ۱۸ اردیبهشت , ۱۳۹۸

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن ‌ترین کشور در منطقه بحران‌ زده خاورمیانه است.

سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف در مراسم سومین سالگرد شهید مدافع حرم جواد دوربین در بندر انزلی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم تربیت یافته فرهنگ انقلاب اسلامی هستند، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، سبب زمین‌گیر شدن دشمنان اسلام و انقلاب شده است و امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم سر دشمنان اسلام و انقلاب به سنگ خورده است .

وی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورهای استکباری مانند آمریکا، برای حفظ امنیت رژیم صهیونیستی، گروهک تروریستی داعش را تاسیس کردند و امروز به برکت مجاهدت‌ های پاسداران سپاه اسلام، نقشه دشمنان نقش بر آب شده است، تصریح کرد: ما نسبت به اعمالمان باید پاسخگوی شهدا باشیم و با سربلندی به شهدا اعلام می‌کنیم که راه آن‌ها را ادامه می‌دهیم و دشمنان انقلاب را به خاک ذلت می‌کشیم .

سخنگوی سپاه پاسداران با اعلام اینکه امروز آمریکا همانند یک طبل تو خالی است و به همراه هم‌ پیمانانش در منطقه، هیچ توانایی برای مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت ایران ندارند، خاطر نشان کرد: سلب امید از ملت ایران هدف دشمنان انقلاب است و باید بدانند که امروز ملت ایران بیشتر از گذشته برای مقابله با آن‌ها آماده است .

سردار شریف در ادامه با بیان اینکه امروز دشمن به دنبال ایجاد جنگ روانی علیه ملت ایران است، خاطر نشان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران، امن‌ ترین کشور در منطقه بحران‌ زده خاورمیانه است و دشمنان آمریکا در مقابله با نظام جمهوری اسلامی کاری از پیش نمی‌برند و سپاه پاسداران امروز از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار است که می‌تواند پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهد .

وی با اشاره به جنگ اقتصادی ایجاد شده توسط دشمنان علیه ملت ایران خاطرنشان کرد: امروز اگر مدیران کشور با روحیه جهادی و با بهره‌ مندی از ظرفیت مردم عمل کنند، قطعاً دشمن را در حوزه جنگ اقتصادی شکست می‌دهند؛ ملت ایران متخصص تبدیل کردن تهدید‌ها به فرصت‌ها است و تمام جهان دیدند که آمریکایی هایی که مدعی بودند ورزیده ترین نوآوران دریایی جهان را دارا هستند، با چه شرایطی در مقابل فرزندان ایران اسلامی زانو زدند.

وی با اشاره به شکست ‌های سنگین ارتش آمریکا و هم‌ پیمانانش در جنگ ‌های منطقه، خاطرنشان کرد: امروز رویای “از نیل تا فرات” کشورهای استکباری، به دیوارکشی در یک کشور اشغال شده تنزل پیدا کرده است./ ایسنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد