صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حمایت کشورهای اسلامی از مردم فلسطین تقویت شود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: خط حمایت مسلمانان و کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین تقویت شود. حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار امام‌ خمینی (ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است. وی بر برجسته‌سازی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان اسلام و ملت‌های محروم […]

کد خبر : 3611 | 10:31 ق.ظ | ۳۱ تیر , ۱۳۹۲

اشجری11

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان گفت: خط حمایت مسلمانان و کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین تقویت شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری اظهار کرد: روز جهانی قدس یادگار امام‌ خمینی (ره) در دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

وی بر برجسته‌سازی نقش محوری جمهوری اسلامی ایران در راهبری جهان اسلام و ملت‌های محروم علیه رژیم صهیونیستی و تقویت مقاومت اسلامی در منطقه تاکید کرد و افزود: خط حمایت مسلمانان و کشورهای اسلامی از مردم مظلوم فلسطین باید تقویت شود.

اشجری خواستار الگوسازی و معرفی نماد حزب‌الله و مقاومت اسلامی لبنان برای تداوم انتفاضه و مبارزه علیه رژیم اشغالگران قدس در سرزمین اشغالی شد و تصریح کرد: دشمن‌شناسی و روشنگری نسبت به توطئه‌ها و مقاصد نظام سلطه و قدرت‌های زورگو در منطقه باید تبیین شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، زمینه‌سازی برای همگرایی بین کشورهای اسلامی در بهره‌گیری هدفمند و فراگیر از ظرفیت و توان دیپلماسی و رسانه‌ای در شفاف‌سازی و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را تاثیرگذار دانست.

وی با تاکید بر نمایش دستاوردهای 65 سال مقاومت و انتفاضه فلسطین و رویکرد و رفتار کشورهای اسلامی و عربی در قبال آن، بیان کرد: سکوت بعضی از کشورهای عربی و اسلامی در قبال جنایات رژیم صهیونیستی باید تقبیح شود.

اشجری با اشاره به ظرفیت‌سازی رسانه‌ای و اتخاذ خط هوشمند تبلیغی و جریان‌سازی خبری هماهنگ در شبکه‌های ملی فرامرزی و رسانه‌های همسو با آرمان‌های قدس و فلسطین، خاطرنشان کرد: فرهنگسراها، مجتمع‌های فرهنگی و ورزشی باید در زمینه مذکور فعال شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: ارائه تصویر فاخر و شایسته از مواضع انقلاب، نظام و میهن اسلامی و همچنین رهبری حکیمانه و هوشمندانه ایران اسلامی نسبت به رژیم اشغالگر صهیونیستی و انتفاضه فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان باید در روز جهانی قدس نمایان باشد.

اشجری خواستار بهره‌گیری مطلوب از روز جهانی قدس در گسترش دامنه نفرت و دشمنی جهان اسلام علیه رژیم صهیونیستی و حامیان این رژیم شد و اظهار کرد: افکار عمومی برای خنثی‌سازی توطئه‌های آمریکا و قدرت‌های شیطانی علیه ملت فلسطین باید آماده‌سازی شود.

وی بر بسترسازی برای حضور گسترده اقشار مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید کرد و گفت: هویت و حق ملت فلسطین در حاکمیت سرزمین قدس باید در راهپیمایی روز جهانی قدس برجسته باشد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد