صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در سیاست خارجی نیازمند منطق قوی و موضع قدرتمندانه هستیم

امام جمعه فومن با بیان اینکه عده ای اقتصاد ایران را با برجام گره زده اند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری راهکار خروج از جنگ اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی است. به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فومن ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: متأسفانه در […]

کد خبر : 36139 | 2:00 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام جمعه فومن با بیان اینکه عده ای اقتصاد ایران را با برجام گره زده اند، گفت: بنا به فرموده مقام معظم رهبری راهکار خروج از جنگ اقتصادی تحقق اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش مهر، حجت الاسلام سید محمد حسن صفوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه فومن ضمن گرامیداشت هفته معلم گفت: متأسفانه در این روزها شاهد بروز ناهنجاری‌هایی در سطح مدارس بوده‌ایم.

وی تأکید کرد: کسی با برگزاری جشن و شادی مخالف نیست اما اینکه عده‌ای به خود اجازه دهند فضای علمی مدارس را با حرکات ناهنجار و خلاف ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی خدشه دار کنند قابل قبول نیست باید از وزیر آموزش و پرورش خواسته شود تا جلوی بروز این ناهنجاری‌ها در سطح مدارس را بگیرد.

امام جمعه فومن در ادامه افزود: عده‌ای به دنبال این بوده که با ایجاد چنین فضاهای ناخوشایندی حریم معلمان که الگوی آنها شهید مطهری بزرگ است را خدشه دار کنند.

وی به عملکرد سپاه پاسداران و بسیج سازندگی نیز اشاره و تصریح کرد: سپاه و بسیج در حوزه‌های مختلف حضوری سازنده دارند با مسئولیت فرمانده سپاه ناحیه فومن مردم کمک‌های قابل توجهی به سیل زدگان مناطق مختلف کشور انجام داده‌اند،

حجت الاسلام صفوی با تأکید بر اینکه در سیاست خارجی نیازمند منطق قوی و موضع قدرتمندانه هستیم، بیان کرد: انفعال در مسائل سیاسی بسیار زیاد است دستگاه‌های سیاسی نامه زدند اگر اروپاییان به تعهدات عمل نکند ایران هم به بعضی تعهدات عمل نمی‌کند اما در پاسخ دیدیم که آنها از ما می‌خواهند یکطرفه به تعهدات خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه برجام برای ما همانند باتلاق بود، گفت: مقام معظم رهبری بارها بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی برای مبارزه با جنگ اقتصادی تأکید کردند اما عده‌ای اقتصاد ایران را به برجام گره زدند.

امام جمعه فومن با اشاره به پرتاب موشک‌های فلسطینی به شهرک‌های صهیونیستی، گفت: جوانان فلسطین می‌دانند مذاکرات با اروپاییان برای آنها کاری نخواهد کرد همانگونه که در زمان یاسر عرفات و محمود عباس کاری از پیش نبردند. خداوند وعده پیروزی دین اسلام را داده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد