صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






اقدام اروپا در واکنش به ضرب‌العجل ایران بدون پاسخ نمی‌ماند

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ضرب‌العجل ۶۰ روزه جمهوری اسلامی ایران به اروپایی‌ها گفت: اروپایی‌ها نسبت به این ضرب‌العجل ۶۰ روزه پای‌بند نبوده و این اقدام آن‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهند ماند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آستارا اظهار […]

کد خبر : 36145 | 2:02 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ضرب‌العجل ۶۰ روزه جمهوری اسلامی ایران به اروپایی‌ها گفت: اروپایی‌ها نسبت به این ضرب‌العجل ۶۰ روزه پای‌بند نبوده و این اقدام آن‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهند ماند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم حافظ‌نیا در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته آستارا اظهار کرد: فیلم‌های صداوسیما در ماه مبارک رمضان هیچ ثمره‌ای برای مردم نداشته و از مصادیق لهو است، چراکه مردم را از اقامه نماز اول وقت، حضور در مسجد و قرآن‌خوانی باز می‌دارد.

امام‌جمعه آستارا با بیان اینکه  بسیج سازندگی با مبالغ کم برای محرومین خانه درست می‌کند تا آن ها را از بی‌خانمانی نجات دهد گفت: بسیج با هرآنچه در دست دارد در بحث سازندگی و محرومیت‌زدایی ورود کرده و باید به آن کمک کرد، زیرا بسیج باری از روی دوش دولت برمی‌دارد.

وی با اشاره به روز اعلام موجودیت رژیم اشغال‌گر قدس تحت‌عنوان «یوم‌النکبه» تصریح کرد: از زمانی که رژیم اشغال‌گر قدس اعلام موجودیت کرده منشأ شر بوده و تلاش کرده است تا به دنیای اسلام آسیب وارد کند و در این بین بیشترین فشارها را بر مردم مظلوم فلسطین وارد کرده است.

حافظ‌نیا با بیان اینکه مردم مظلوم فلسطین با روحیه مقاومت و دستانی خالی در برابر زیاده‌خواهی‌های رژیم اشغال‌گر قدس ایستادگی کرده‌اند، افزود: رژیم اشغال‌گر قدس که ادعا می‌کند پیشرفته‌ترین موشک‌ها را دارد در مدت‌زمان دو روز در برابر حملات موشکی حماس و مقاومت اعلام آتش‌بس کرده است.

خطیب جمعه آستارا با اشاره به ضرب‌العجل ۶۰ روزه جمهوری اسلامی ایران به اروپایی‌ها بیان کرد: اروپایی‌ها نسبت به این ضرب‌العجل ۶۰ روزه پای‌بند نبوده و این اقدام آن‌ها از سوی دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران بدون پاسخ نخواهند ماند.

وی ضمن‌انتقاد از اجرای موسیقی‌های زنده در رستوران‌ها و غذاخوری‌های شهرستان آستارا به بهانه جذب مشتری بیان کرد: شورای تأمین در این قضیه ورود کرده و از اعضای شورا انتظار داریم که رستوران‌ها و غذاخوری‌هایی که با پخش موسیقی زنده می‌خواهند جذب مشتری کنند را پلمپ و پروانه فعالیت آن ها را باطل کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد