صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دولت برای مقابله با تهدیدات دشمن، حالت تدافعی خود را کنار بگذارد

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مسؤولان باید حالت تدافعی خود را کنار بگذارند، گفت: بیانیه شورای امنیت ملی در اعلام فروش آب‌سنگین بر اساس بند ۲۶ و ۳۶ برجام بسیار خوب و به‌موقع بوده که‌ برای اجرایی شدن آن مسؤولان دولت باید حالت تدافعی خود را کنار بگذارند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد طیبی […]

کد خبر : 36157 | 2:06 ب.ظ | ۲۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه مسؤولان باید حالت تدافعی خود را کنار بگذارند، گفت: بیانیه شورای امنیت ملی در اعلام فروش آب‌سنگین بر اساس بند ۲۶ و ۳۶ برجام بسیار خوب و به‌موقع بوده که‌ برای اجرایی شدن آن مسؤولان دولت باید حالت تدافعی خود را کنار بگذارند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه اشرفیه با بیان اینکه استکبار در حوزه‌های علمی، فرهنگی آرایش جنگی گرفته است، اظهار کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری استکبار با گرفتن آرایش جنگی در حوزه‌های مختلف به دنبال نفوذ فرهنگی در کشور است لذا همه ارکان نظام باید به آن توجه کنند.

وی با تأکید بر لزوم توجه مسؤولان به حفظ روحیه انقلابی گفت: برای مقابله با آرایش جنگی دشمن  نیاز به یک فرمانده است تا صدا و تلاشی واحد شنیده شود لذا همه مسؤولان و مردم باید روحیه جهادی و انقلابی خود را حفظ کنند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه برای مقابله با جنگ رسانه‌ای استکبار باید به اقشار آسیب‌پذیر جامعه توجه شود، تصریح کرد: مسؤولان باید با بیان توانمندی‌های کشور روحیه مردم را بالا ببرند زیرا استکبار در تلاش است تا با ایجاد جنگ رسانه‌ای مردم و به‌ویژه اقشار کم‌درآمد جامعه را به خیابان‌ها بکشاند.

طیبی با اشاره به ذخیره‌سازی مناسب پول در صندوق ذخیره ارزی افزود: در صندوق ارزی کشور ۱۲۰ هزار میلیارد تومان پول وجود دارد که می‌توان در تحریم‌های بین‌المللی از این مبلغ برای تنظیم اقتصاد کشور استفاده شود.

وی با تأکید بر اینکه مسؤولان باید حالت تدافعی خود را کنار بگذارند بیان کرد:  بیانیه شورای امنیت ملی در اعلام فروش آب‌سنگین بر اساس بند ۲۶ و ۳۶ برجام بسیار خوب و به‌موقع بوده است که‌ برای اجرایی شدن آن مسؤولان دولت باید حالت تدافعی خود را کنار گذاشته و حالت تهاجمی به خود بگیرند.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه استکبار باید بداند انقلاب از مواضع خود کوتاه نمی‌آید، گفت: ملت ایران از دستگاه دیپلماسی  کشور می‌خواهد به بیانیه شورای امنیت ملی توجه و آن را اجرایی کنند.

طیبی با اشاره به دعوت پروردگار به انجام نیکی به دیگران گفت: پروردگار نعمت‌های بسیار زیادی به انسان داده که در آن جز مهربانی و نیکی چیزی دیده نمی‌شود و به همین دلیل از همه انسان‌ها می‌خواهد که با یکدیگر نیکی کنند.

وی بهترین عمل در ماه رمضان را حفظ حرمت این ماه دانست و افزود: ماه رمضان ماه توبه، صبر، ایمان، استغفار است لذا بر انسان واجب است که حرمت این ماه را نگه دارد تا از برکاتش بهره‌مند شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه در ماه رمضان انسان باید به قیامت خود فکر کند تصریح کرد: مردم در ماه رمضان بااحساس  تشنگی، ‌گرسنگی و تحمل سختی‌ها به یاد خدا افتاده و به قیامت خود فکر می‌کنند زیرا قیامت برای افراد گنه‌کار بسیار سخت و غیرقابل است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد