صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






عقب‌نشینی آمریکا به دلیل مقاومت ملت ایران است

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه عقب‌نشینی آمریکا به دلیل مقاومت ملت و مسؤولان است، گفت: آحاد مردم، مسؤولان و ارگان‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله و به انزوا کشاندن آمریکا باید مقاومت و حالت تهاجمی بگیریم. حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه […]

کد خبر : 36235 | 9:19 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه عقب‌نشینی آمریکا به دلیل مقاومت ملت و مسؤولان است، گفت: آحاد مردم، مسؤولان و ارگان‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله و به انزوا کشاندن آمریکا باید مقاومت و حالت تهاجمی بگیریم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد طیبی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه گزینه ملت ایران در مقابل آمریکا مقاومت است، اظهار کرد: استکبار به سرکردگی آمریکا پیش از انقلاب بر تمام تأسیسات و ملت ایران تسلط داشته و حتی سیاست کشور را نیز  مشخص می‌کردند ولی با پیروزی شکوهمند انقلاب دست آمریکا از ایران قطع‌شده است و به همین دلیل سعی دارد مردم را تحت‌فشار قرار دهد.

وی با اشاره به درخواست آمریکا از اروپا برای حل مشکل میان این کشور با ایران گفت: همه آحاد مردم، مسؤولان و ارگان‌های مختلف به این نتیجه رسیده‌اند که برای مقابله و به انزوا کشاندن آمریکا باید مقاومت و حالت تهاجمی بگیریم که نتیجه انجام این امر درخواست کمک آمریکا از کشورهای اروپایی می‌شود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با اذعان به اینکه نقش بیانیه شورای امنیت ملی در عقب‌نشینی آمریکا بسیار مؤثر بود، تصریح کرد: بیانیه شورای امنیت ملی بسیار خوب و به‌موقع بود و اگر این بیانیه کمی تندتر می‌بود کشورهای اروپایی حتی به مسؤولان نظام قول‌هایی می‌دانند که این امر نشان‌دهنده توخالی بودن غرب است.

طیبی با اشاره به حمله نیروهای مقاومت یمنی به تأسیسات و بنادر آل سعود بیان کرد: آل سعود به سرکردگی رژیم صهیونیستی و آمریکا تصور فتح راحت یمن را داشتند اما مردم و‌ نیروهای مقاومت یمنی با ایستادگی خود علاوه بر حمله به تأسیسات مهم آل سعود، یک پهباد فوق پیشرفته آمریکا را نیز سرنگون کردند.

وی لازمه پیروزی ملت ایران را گوش کردن به فرامین مقام معظم رهبری دانست و افزود: اگر تابه‌حال در حالت انفعالی بودیم اکنون باید حالت تهاجمی به خود بگیریم  زیرا پیروزی از آن ملت ایران است و استکبار از مقاومت ملت ایران هراس دارد.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با درخواست از مسؤولان برای حل مشکلات جامعه گفت: استکبار در تلاش است تا با ایجاد جنگ روانی و رسانه‌ای مردم را نسبت به‌نظام بدبین کند لذا از همه مسؤولان می‌خواهم برای توجه به محرومان و مظلومان و‌ اصلاح نظام بانکی و ‌بودجه‌ای کشور تلاش کنند.

طیبی با تأکید بر رعایت تقوا در ماه مبارک رمضان گفت: یکی از صفات تقوا، صداقت  است و کسی که ایمان و محبت خدا را در دل دارد در همه ماه‌ها به‌خصوص ماه رمضان همیشه صداقت داشته و با مردم بامحبت صحبت می‌کند.

وی با اشاره نفس مهم صداقت در حفظ بنیان خانواده بیان کرد: وقتی دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند باید در همه امور و کارها باهم باصداقت رفتار کرده و هیچ اموری را از هم پنهان نکنند در صورت عمل نکردن به این امر، روح و اصل خانواده از بین رفته و فضای بهشتی خانه و خانواده از بین می‌رود.

امام‌جمعه آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه زن و شوهر امانت خدا نسبت به  یکدیگر هستند، تصریح کرد: زوج‌های جوان با ازدواج، خود را وقف هم کرده و هیچ‌کسی از این دو زوج به هم نزدیک‌تر نیست و در چنین شرایطی اگر اعتماد بین این دو فرد از بین برود این خانواده روبه نابودی می‌رود لذا برای جلوگیری از این اتفاق باید در انجام همه کارها شفاف‌سازی انجام شود.

طیبی با تأکید بر نقش مهم صداقت سیاسی در پیشرفت جامعه گفت: مسؤولان برای رسیدن به مقام، شهرت و‌ پیروز شدن در انتخابات نباید به مردم دروغ گفته و‌ وعده‌های بیهوده بدهند زیرا در صورت عمل نکردن به وعده‌های خود مردم اعتماد خود نسبت به‌نظام و ‌مسؤولان  از دست می‌دهند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد