صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مقاومت گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن است

امام جمعه اسالم، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام را امیدبخش و راهگشا دانست و گفت: رهبری مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن دانستند. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه اسالم، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت هفته کمک به محرومان و […]

کد خبر : 36237 | 9:21 ق.ظ | ۲۸ اردیبهشت , ۱۳۹۸

امام جمعه اسالم، فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام را امیدبخش و راهگشا دانست و گفت: رهبری مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن دانستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری در خطبه‌های نماز جمعه اسالم، با تبریک ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و گرامیداشت هفته کمک به محرومان و مستضعفان، به بیان فضائل و کرامات کریم اهل بیت(ع) پرداخت و اظهار کرد: اکرام محرومان و نیازمندان جامعه به ویژه در ایام ماه مبارک رمضان مصداق عمل به سیره آن امام همام است.

وی فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان نظام را مورد تاکید قرار داد و گفت: منویات معظم‌له در سخت‌ترین مشکلات و بن‌بست‌ها همواره امیدبخش و راهگشا بوده است. این بار نیز درست زمانی که عده‌ای مرعوب تهدید آمریکا شده و مجددا حرف مذاکره با غرب را پیش کشیده بودند، رهبری مقاومت را گزینه قطعی ملت ایران در مواجهه با دشمن دانستند و فرمودند «جنگ و مذاکره هیچکدام اتفاق نخواهد افتاد».

امام جمعه اسالم تصریح کرد: مذاکره با بدعهدان پیمان‌شکن که به هیچ تعهد اخلاقی و سیاسی پایبند نیستند، واقعا سم است و سم خاصیتی جز هلاکت و مرگ ندارد. همانگونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند «هیچ ایرانی باغیرت و باشعوری داشته‌های خودش را دو دستی تقدیم دشمن نمی‌کند، زیرا براساس آیات قرآن هر چقدر هم ما برای رضایت دشمن قدم برداریم باز هم آنها راضی نخواهند شد تا ما را کاملا تسلیم خودشان کنند.

این کارشناس دینی به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری درخصوص حل مشکلات اقتصادی از طریق اصلاح نظام بانکی و ساختار بودجه،‌ رفع موانع تولید،‌ مبارزه با قاچاق و دلالی و خیانت در اقتصاد اشاره کرد و افزود: لجام‌گسیختگی بازار به خاطر نبود نظارت و عدم برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی و اخلالگران است.

وی تاکید کرد: مفسدان اقتصادی فقط اختلاس‌گرانی امثال خاوری نیستند که هزاران میلیارد تومان از ثروت این مملکت و مردم را برداشتند و فرار کردند، بلکه هر کسی با رانت و مدیریت قبیله‌ای و در راستای منافع شخصی اقتصاد کشور را مختل کرده، مفسد اقتصادی است و باید بدون ملاحظه مجازات شود.

باقری انحصار در اقتصاد را فسادآفرین دانست و خاطرنشان کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت به تازگی بیان کرده که تا چند ماه دیگر قیمت خودرو کنترل خواهد شد. اما نکته اینجاست چرا نظارت کافی بر خودروسازان وجود ندارد که بی‌حساب و کتاب قیمت خودرو را افزایش می‌دهند؟! خودروهایی که حتی از کیفیت اولیه نیز برخوردار نیست!

امام جمعه اسالم با اشاره به حواشی پیش آمده پیرامون حضور برخی از مسئولان در مراسم افطاری سفارت انگلیس و حوادث دانشگاه تهران درخصوص حجاب، گفت: این حاشیه‌ها و اقدامات جنجالی برای منحرف کردن ذهن جامعه از مشکلات موجود است که به واسطه بی‌تدبیری و ناتوانی مدیریتی برخی از مسئولان به وجود آمده لذا چنین مسئولانی فردای قیامت باید پاسخگوی هجمه‌هایی که بر انقلاب و نظام و روحانیت وارد کردند، باشند.

وی به رزمندگان یمنی خدا قوت گفت و عنوان کرد: عملیات پهپادهای یمنی در بمباران خط لوله انتقال نفت عربستان زهرچشم خوبی از قارون‌های منطقه خلیج فارس گرفت. منفجر شدن چند نفکتش سعودی و اماراتی به سرعت اقتصاد شیخ‌نشین‌ها را متزلزل کرد و این اقدام کوچکترین پاسخ در برابر پنج سال جنایت ضد بشری سعودی‌ها و شیخ‌نشینان اماراتی علیه مردم مظلوم یمن است./ ایسنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد