صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






جوان امروز تشنه اندیشه‌های امام راحل و مفاهیم انقلابی است

سرپرست فرمانداری لنگرود با تاکید بر اینکه امروز برخورد دنیا با ما از روی ترحم نیست بلکه نشان دهنده اقتدار و توانایی ماست، گفت: دنیا امروز اقتدار ما را فهمیده و این جایگاه نشات گرفته از اندیشه ‌های امام راحل، رهبری و خون شهداست. جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت […]

کد خبر : 36245 | 8:53 ق.ظ | ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

سرپرست فرمانداری لنگرود با تاکید بر اینکه امروز برخورد دنیا با ما از روی ترحم نیست بلکه نشان دهنده اقتدار و توانایی ماست، گفت: دنیا امروز اقتدار ما را فهمیده و این جایگاه نشات گرفته از اندیشه ‌های امام راحل، رهبری و خون شهداست.

جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس و بزرگداشت ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)، ۲۹ اردیبهشت با حضور مسئولان ادارات شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«محمد رنجبر» در این جلسه با بیان اینکه ماه خرداد، ماه سرنوشت سازی در تاریخ کشور ماست که اتفاقات تلخ و شیرین مختلفی در آن به وقوع پیوست، گفت: مناسبت‌های ملی و مذهبی مظهر افکار و اندیشه‌های امام راحل و رهبر معظم انقلاب است.

سرپرست فرمانداری لنگرود با تاکید بر اینکه امروز برخورد دنیا با ما از روی ترحم نیست بلکه نشان دهنده اقتدار و توانایی ماست، افزود: دنیا امروز اقتدار ما را فهمیده است و  این جایگاه نشات گرفته از اندیشه ‌های امام راحل، رهبری و خون شهداست.

رنجبر ادامه داد: امروز باید همدلی، وحدت و هم‌نوایی ما بیشتر از همیشه باشد.

سرپرست فرمانداری لنگرود با بیان اینکه تاریخ انقلاب را بنیانگذار کبیر انقلاب رقم زد و امروز نیز  همان مسیر توسط رهبری هدایت می شود، اظهار کرد: جوان امروز تشنه اندیشه‌های امام راحل و مفاهیم انقلابی است و سخنرانان اینگونه مراسم‌ها هم باید فرهنگ انقلابی و اسلامی را به جوانان انتقال دهند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان، گفت: امروز باید حقایق به نسل جوان منتقل شود و شناخت ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) برای جوانان یک ضرورت است.

رنجبر در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه روز قدس روز حیات اسلام است، گفت:  امام راحل آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد تا این روز به عنوان روز حمایت از ملت مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی نامگذاری شود‌‌.

وی از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس در لنگرود، کومله، اطاقور و شلمان خبر داد و افزود: راهپیمایی روز قدس در لنگرود ساعت ۱۱:۳۰ از جلوی سپاه تا محل برگزاری نماز جمعه(مسجد جامع) برگزار می شود‌.

سرپرست فرمانداری لنگرود ضمن تاکید بر حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس، تصریح کرد:  حضور مردم در راهپیمایی روز قدس علاوه بر اعلام حمایت از مردم فلسطین، اعلام بیعت و تجدید میثاقی دیگر با رهبر انقلاب اسلامی است./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد