صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






ضیافت افطاری در ۱۶۰ مسجد استان گیلان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری ضیافت افطاری همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ۱۶۰ مسجد این استان خبر داد و گفت: این مراسم با هدف احیای سنت حسنه افطاری برگزار می شود. حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای جشن […]

کد خبر : 36248 | 7:53 ق.ظ | ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری ضیافت افطاری همزمان با شب میلاد امام حسن مجتبی (ع) در ۱۶۰ مسجد این استان خبر داد و گفت: این مراسم با هدف احیای سنت حسنه افطاری برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه‌های اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان برای جشن میلاد باسعادت امام حسن مجتبی (ع) در سطح مساجد، اظهار کرد: به همین مناسبت، ویژه برنامه‌هایی به همت روحانیون مستقر تبلیغات اسلامی گیلان در سطح استان برگزار می‌شود.

وی به ارزش معنوی و پاداش افطاری روزه داران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: سنت حسنه و زیبای ضیافت افطار بهانه‌ای است تا در این ماه مبارک صله ارحام و دید و بازدیدهایی انجام شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه رمضان فرصت مناسبی برای تازه شدن، پیرایش و تجدید پیمان با خداوند متعال است، گفت: رمضان با تمام آداب و رسوم و آئین‌های خود در اصل ماه سعی و تلاش، ماه قرابت با خداوند و و دوری حرص، کینه و دشمنی، بدی و پلیدی است.

وی به برپایی سفرهای افطاری در ۱۶۰ مسجد استان گیلان همزمان با شب میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اشاره و بیان کرد: این کار با هدف احیای سنت حسنه افطاری و تقویت وحدت و حس همدلی بین روزه داران به همت روحانیون مستقر تبلیغات اسلامی گیلان است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد