صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کمک‌کننده به نیازمندان، در حقیقت به خود توجه و کمک کرده است

نماینده ولی فقیه در گیلان کمک کننده به نیازمندان را دارای اراده قوی عنوان کرد و گفت: کسی که به نیازمندان کمک می کند در حقیقت به خود توجه و کمک کرده است. آیت الله رسول فلاحتی امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان معسر دربند (جرائم غیرعمد) در سالن اجتماعات دادگستری استان با قدردانی از […]

کد خبر : 36254 | 9:08 ق.ظ | ۳۰ اردیبهشت , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان کمک کننده به نیازمندان را دارای اراده قوی عنوان کرد و گفت: کسی که به نیازمندان کمک می کند در حقیقت به خود توجه و کمک کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در جشن گلریزان آزادی زندانیان معسر دربند (جرائم غیرعمد) در سالن اجتماعات دادگستری استان با قدردانی از خیران افراد آسیب دیده در جامعه اظهار کرد: کسی که به نیازمندان کمک می کند خدای متعال وعده داده ۱۰ برابر به او اجر دهد.
وی ادامه داد: قرآن می فرماید؛ آنچه را که در راه خدا می دهید، خدا آن را در روز قیامت ظاهر می کند و چندین برابر آن را پاداش می دهد.
امام جمعه رشت با بیان اینکه کسی که به نیازمندان کمک می کند دارای اراده قوی است، تصریح کرد: کسی که تا زنده هست با دست خود به نیازمندان کمک کند خدا به او روانی آرام می دهد و روحی لطیف پیدا می کند.
آیت الله فلاحتی، کمک به نیازمندان را سبب توجه دعای قلبی نیازمند به طرف خود دانست و گفت: خدای متعال به فرد کمک کننده به نیازمندان و خانواده او توجه می کند.
وی با اشاره به اینکه کسی که به نیازمندان کمک می کند در حقیقت به خود توجه و کمک می کند، خاطرنشان کرد: کمک خیران در رفع آسیب های اجتماعی حائز اهمیت و تاثیرگذار است.
گیلان تعداد یک هزار و ۲۷۱نفر زندانی جرائم غیر عمد دارد و ۹۱۳ نفر مستحق کمک خیران هستند.

.

http://r-falahati.ir/wp-content/uploads/2019/05/photo_2019-05-19_21-22-09.jpg

.

.

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد