صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






روز جهانی قدس نماد همبستگی مسلمانان در برابر مستکبرین است

فرماندار آستانه اشرفیه، روز قدس را نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین دانست و اضافه کرد: این روز اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است. به گزارش ایکنا، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، ۲ خردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت […]

کد خبر : 36320 | 12:00 ب.ظ | ۳ خرداد , ۱۳۹۸

فرماندار آستانه اشرفیه، روز قدس را نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین دانست و اضافه کرد: این روز اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

به گزارش ایکنا، رحیم حیدری، فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه، ۲ خردادماه در جلسه ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس، قدرت جمهوری اسلامی ایران را مرهون وحدت و اعتماد متقابل مردم، نظام و حاکمیت دانست و گفت: همیشه وحدت مردم عامل قدرت، پیروزی، توسعه‌یافتگی و هم‌افزایی در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و مردم می‌دانند در صورت وجود هر نوع تفرقه، کشور دچار عقب‌ماندگی می‌شود.

وی با اشاره به گذشت هفت دهه از اشغال قدس شریف به دست رژیم صهیونیستی، افزود: اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی ترامپ بار دیگر نادانی رئیس جمهور آمریکا را به اثبات رساند و مقاومت و مجاهدت مردم مظلوم فلسطین با تکیه بر حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران و همه آزادی‌خواهان جهان اجازه نداد سایر کشورها در این موضوع با آمریکا همگام شوند.

فرماندار آستانه اشرفیه شرایط منطقه خاورمیانه را بسیار حساس دانست و عنوان کرد: برگزاری هرچه باشکوه‌تر و گسترده‌تر راهپیمایی روز جهانی قدس در سال جاری یک ضرورت انسانی و یک وظیفه دینی و اسلامی است.

حیدری با بیان اینکه حضور مردم در صحنه‌های مختلف نظام موجب ترس و وحشت دشمنان شده است، گفت: راهپیمایی روز قدس امسال حساس‌تر از تمامی سال‌های گذشته خواهد بود و لذا حضور گسترده مردم را می‌طلبد.

وی روز قدس را نمادی از اتحاد و همبستگی مسلمانان در برابر ابرقدرت‌ها و مستکبرین دانست و اضافه کرد: این روز اختصاص به قدس و فلسطین ندارد و به فرموده حضرت امام خمینی(ره) روز قدس روز اسلام است.

نماینده عالی دولت در شهرستان عنوان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان «روز جهانی قدس» خواست توجه مسلمانان را به مسئله قدس و فلسطین جلب کند و جنایت‌های رژیم صهیونستی علیه ملت مظلوم فلسطین را آشکار سازد.

حیدری به تلاش دشمنان اسلام و نظام در کمرنگ کردن مراسم روز جهانی قدس اشاره کرد و متذکر شد:‌ همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی و ادارات باید از همه توان و ظرفیت‌ها در جهت برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس استفاده و شرایط لازم را به منظور حضور پرشور و حداکثری مردم ولایتمدار فراهم کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد