صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






رسانه‌های «یاور فلسطین» گیلان معرفی می‌شوند

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه پنج رسانه «یاور فلسطین» استان معرفی می‌شوند، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر در رسانه‌های گیلان با موضوع قدس منتشر شده است. مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه […]

کد خبر : 36385 | 4:14 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۸

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه پنج رسانه «یاور فلسطین» استان معرفی می‌شوند، گفت: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر در رسانه‌های گیلان با موضوع قدس منتشر شده است.

مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان گیلان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: امام خمینی(ره) پس از پیروزی انقلاب اسلامی در اقدامی هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به عنوان «روز جهانی قدس» نامگذاری کرد و از مسلمانان جهان خواست که در این روز همبستگی خود را برای حمایت از فلسطین و مقابله با ایمن‌سازی رژیم صهیونیستی به نمایش بگذارند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس نماد مقاومت، ظلم ستیزی و دفاع از مظلوم در مقابله با رژیم اشغالگر صهیونستی و استکبار جهانی است.

رئیس بسیج رسانه گیلان با بیان اینکه پنج رسانه «یاور فلسطین» گیلان معرفی می‌شوند، گفت: رسانه‌هایی که بیشترین اخبار، تصاویر، گزارش و فعالیت‌های خبری را در پوشش راهپیمایی روز جهانی قدس داشته باشند پس از بررسی سازمان انتخاب و معرفی می‌شوند.

پارسا خاطرنشان کرد: رصد اخبار رسانه‌‌ها از هفته پیش آغاز شده و تا دو روز بعد از برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۷۰ خبرنگار و عکاس گیلانی راهپیمایی روز قدس را در مراکز شهرستان‌ها و بخش‌های این استان پوشش می‌دهند، اظهار کرد: تاکنون بیش از ۳۰۰ اثر در رسانه‌‌های گیلان با موضوع قدس منتشر شده و پیش‌بینی می‌شود این رقم تا روز جهانی قدس به بیش از سه هزار برسد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد