صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قهرمان گیلانی شمشیربازی، رکورددار انصراف مقابل رقبای اسرائیلی

قهرمان شمشیربازی جهان با اشاره به چهار انصراف مقابل رقبای رژیم صهیونیستی گفت: در سال ۹۴ موفق به دیدار مقام معظم رهبری شده و حلاوت آن دیدار هنوز زیر زبانم است. محمد رهبری با اشاره به چهار انصراف خود مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در سالیان اخیر، در مسابقات انفرادی اسلحه سابر چهار بار […]

کد خبر : 36392 | 4:22 ب.ظ | ۸ خرداد , ۱۳۹۸

قهرمان شمشیربازی جهان با اشاره به چهار انصراف مقابل رقبای رژیم صهیونیستی گفت: در سال ۹۴ موفق به دیدار مقام معظم رهبری شده و حلاوت آن دیدار هنوز زیر زبانم است.

محمد رهبری با اشاره به چهار انصراف خود مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: در سالیان اخیر، در مسابقات انفرادی اسلحه سابر چهار بار با قرعه دیدار مقابل رقبای رژیم صهیونیستی مواجه شده و هر چهار بار، بی‌درنگ از رقابت مقابل صهیونیست‌ها انصراف دادم.

عدم راه‌یابی به المپیک ریو با انصراف مقابل صهیونیست‌ها

وی با تأکید بر اینکه رکورددار انصراف مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی است، بیان کرد: پیش از رقابت‌های المپیک ریو ۲۰۱۶ در سه جام جهانی روسیه، مجارستان و لهستان در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ با قرعه دیدار مقابل رقبای رژیم صهیونیستی مواجه شده و در هر سه دیدار انصراف دادم.

دارنده مدال طلای رقابت‌های جهانی گرجستان و سنگال با اشاره به عدم راه‌یابی به المپیک ریو ۲۰۱۶ با انصراف مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: پیش از مصاف مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رنک ۲۵ جهانی قرار داشته و ۳۶ نفر نخست مسابقات به المپیک راه پیدا می‌کردند، دیدارهای جهانی دارای امتیازات سهمیه المپیک بوده و به دلیل سه انصراف مقابل رقبای رژیم صهیونیستی، از کسب امتیاز بازمانده و درنهایت با رنک ۶۰ جهانی، از کسب سهمیه المپیک ریو بازماندم.

رهبری با تأکید بر وظیفه انسانی خود از انصراف مقابل رقبای رژیم صهیونیستی، افزود: رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، به هیچ اصول انسانی پایبند نبوده و حتی از کشتار کودکان و زنان نیز ابایی ندارد، از دست رفتن المپیک پس از سال‌ها تمرین و ممارست کمی ناخوشایند بود ولی هنگامی‌که پای دفاع از آرمان‌های انقلاب و مظلومین به میان می‌آید، لذت‌های دنیوی رنگ می‌بازد و خوشحالم که باعث شادی مظلومین جهان شدم.

رکورددار انصراف مقابل ورزشکاران صهیونیست

وی با اشاره به چهارمین انصراف از دیدار مقابل ورزشکاران رژیم صهیونیستی تصریح کرد: در سال ۲۰۱۸ در رقابت‌های قهرمانی جهان در چین با قرعه دیدار مقابل ورزشکار صهیونیستی مواجه شده و با انصراف برای چهارمین بار متوالی مقابل رقبای رژیم صهیونیستی، رکورددار انصراف مقابل ورزشکاران این رژیم کودک‌کش هستم.

ملی‌پوش اسلحه سابر کشورمان با اشاره دیدار رهبر انقلاب در سال ۹۴ پس از بازی‌های آسیایی اینچئون خاطرنشان کرد: در اینچئون در اسلحه سابر تیمی موفق به کسب مدال نقره شده و توانستیم پرچم مقدس کشورمان را به اهتزاز درآوردیم، با پایان این مسابقات، تمامی ورزشکاران حاضر در رقابت‌های آسیایی اینچئون، به دیدار مقام معظم رهبری رفته و روزی خاطره‌انگیز برایمان رقم خورد.

رهبری دیدار مجدد با مقام معظم رهبری را آرزوی خود عنوان کرد و افزود: تیم ملی اسلحه سابر در رنک پنج جهانی قرار داشته و از شانس بالایی برای کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ برخوردار هستیم، آرزویم دیدار مجدد با رهبر معظم انقلاب پیش از بازی‌های المپیک توکیو است./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد