صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آیت‌الله حسینی بوشهری، سخنران مراسم سی‌اُمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) در گیلان

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، صبح شنبه ۱۱ خردادماه در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان، امام خمینی(ره) را منجی بشریت در دوران معاصر دانست و گفت: بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی، تعظیم شعائر اسلامی و تجلیل از ارزش‌های انقلابی است. وی با بیان اینکه […]

کد خبر : 36510 | 1:04 ب.ظ | ۱۱ خرداد , ۱۳۹۸

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان، صبح شنبه ۱۱ خردادماه در گفتگو با خبرنگار واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان، امام خمینی(ره) را منجی بشریت در دوران معاصر دانست و گفت: بزرگداشت معمار کبیر انقلاب اسلامی، تعظیم شعائر اسلامی و تجلیل از ارزش‌های انقلابی است.

وی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، موهبتی الهی در عصر جاهلیت مدرن است، تصریح کرد: پس از گذشت سی‌سال از ارتحال جانسوز امام خمینی(ره)، تاثیر افکار الهی و اندیشه‌های راهبردی ایشان بر مقاومت مظلومان و مستضعفان جهان در برابر استکبار جهانی کاملا مشهود است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، انقلاب اسلامی را ثمرۀ پیروی مردم ایران از امام امت و اعتماد آنان به ولی‌فقیه دانست و اظهار کرد: امام خمینی(ره) عمر گران‌بهای خود را وقف حمایت از محرومان و مستضعفان و مبارزه با استکبار جهانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با تاکید بر ضرورت جلوگیری از تحریف اندیشه‌ها و سیرۀ امام خمینی(ره)، گفت: امروز پس از گذشت سی‌سال از ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، بسیاری از آزادی‌خواهان جهان با الگوی‌برداری از انقلاب اسلامی ایران به مبارزات خود رنگ و بوی اسلامی بخشیده‌اند.

وی با بیان اینکه اندیشۀ پاک و آرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی در پهنۀ گیتی فراگیر شده است، تصریح کرد: استقرار نظامی مقدس و مستقل همچون نظام جمهوری اسلامی ایران به آرزوی بسیاری از ملل جهان تبدیل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری با بیان اینکه امام خمینی(ره) به دنیا ثابت کرد که اسلام ناب محمدی(ص) برای نجات بشریت برنامه دارد، افزود: آیین مقدس اسلام تنها راه نجاتبخش بشریت از گرداب منحط فرهنگ غرب است که سعادت دنیا و آخرت بشر را تضمین می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه اسلام‌خواهی، عدالت‌طلبی و استکبارستیزی سه مشخصۀ بارز شخصیت آسمانی بنیانگذار جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: حضرت امام خمینی(ره) با به پیروزی‌رساندن انقلاب اسلامی ایران، شیطان بزرگ و حکومت‌های دست نشانده آن را در منطقه زمین‌گیر کرد.

وی توجه به وصیتنامۀ الهی سیاسی بنیانگذار جمهوری اسلامی را به‌عنوان منشور انقلاب اسلامی برای تداوم مقتدرانۀ نظام اسلامی ایران ضروری دانست و تاکید کرد: امام خمینی(ره) با نگارش این وصیتنامه گران‌سنگ به نسل امروز و آینده گوشزد کرده است که انقلاب اسلامی ایران مسیر روشن و شفافی دارد و نمی‌توان آرمان آن را  تحریف کرد.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، ولایت فقیه را میراث ارزنده معمار کبیر انقلاب اسلامی دانست و متذکر شد: بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پیروی و پشتیبانی از ولایت فقیه را تنها راه مصونیت انقلاب اسلامی اعلام کرده‌ است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، ماه خرداد را فرصتی مغتنم برای تبیین شخصیت الهی امام راحل(ره) و بازخوانی اندیشۀ تابناک ایشان دانست و گفت: مراجعه به آرا و اندیشه‌های امام خمینی(ره) نیاز همیشگی یک جامعه اسلامی است.

وی از برگزاری مراسم سالگرد آیت‌الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان در ساعت ۱۰ صبح روز یک‌شنبه ۱۲ خرداد خبر داد و تصریح کرد: این مراسم با سخنرانی آیت‌الله رضا رمضانی نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین اشجری، سخنران مراسم استانی سی‌اُمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) را آیت‌الله حسینی بوشهری، عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه موقت قم اعلام کرد و افزود:  این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه، ۱۳ خردادماه در مصلای امام خمینی(ره) شهر رشت برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد