صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






بیانیه گام دوم انقلاب افق‌های روشن برای نسل جوان تبیین کرد

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب موجب تبیین افق‌های روشن برای نسل جوان و شکست خوردن توطئه دشمنان شد. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جلسه هم‌اندیشی گام دوم انقلاب و جوانان اظهار داشت: با توجه به توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم […]

کد خبر : 36740 | 7:06 ق.ظ | ۳۰ خرداد , ۱۳۹۸

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر انقلاب موجب تبیین افق‌های روشن برای نسل جوان و شکست خوردن توطئه دشمنان شد.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسن تسخیری در جلسه هم‌اندیشی گام دوم انقلاب و جوانان اظهار داشت: با توجه به توطئه دشمنان برای ناامید کردن مردم و ترسیم یک فضای سیاه و تاریک از آینده انقلاب اسلامی از دشمن، عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب بسیار ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به فواید صدور بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری موجب تبیین افق‌های روشن انقلاب برای نسل جوان و همچنین شکست خوردن توطئه دشمنان شد.

وی با بیان اینکه اندیشه مقاومت در حقیقت عامل خنثی‌کننده نقشه‌های دشمنان است ابراز داشت: برگزاری جلسات تبیین بیانیه گام دوم انقلاب امری بسیار ضروری است و در این راستا جوانان نیز باید به دنبال راهکارهایی مناسب جهت عملیاتی شدن این بیانیه باشند.

تسخیری با اشاره به اینکه گسترش اندیشه مقاومت در منطقه منجر به پیروزی‌های جبهه مقاومت و شکست برنامه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان شد گفت: عملکرد هوشمندانه جوانان در مسیر حفظ و تبیین دستاورهای انقلاب از اصلی‌ترین گام برای عملیاتی شدن بیانیه گام دوم انقلاب است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: انسجام جوانان و کنار هم قرار گرفتن سلایق مختلف با حفظ اصول اصلی انقلاب اسلامی بسیار ضرورت دارد و این عمل در راستای حفظ و تبیین دستاوردهای انقلاب تأثیرگذار است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد