صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






استاندار گیلان چرا در حادثه تعرض به آمر به معروف سکوت کرد؟

. دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خطاب به استاندار گفت: شما که خانواده شهید هستید در مقابله به حق مردم می‌گویید اوضاع را برهم نزنید؛ چرا در حادثه خمام سکوت کردید؟ به گزارش تسنیم، حسن کربلایی در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام اظهار […]

کد خبر : 36754 | 8:33 ق.ظ | ۱ تیر , ۱۳۹۸

.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان خطاب به استاندار گفت: شما که خانواده شهید هستید در مقابله به حق مردم می‌گویید اوضاع را برهم نزنید؛ چرا در حادثه خمام سکوت کردید؟

به گزارش تسنیم، حسن کربلایی در تجمع مردمی حمایت از بانوی محجبه آمر به معروف در خمام اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که از این بانوی انقلابی بصیر تشکر کنیم و این تجمع نشان داد که آن بانویی که به‌خاطر امر به معروف کتک خورد و چادرش خاکی شد تنها نیست.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان تصریح کرد: از نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و قوه قضائیه که با واکنش سریع هتاکان را دستگیر کردند تشکر می‌کنیم و از قوه قضائیه می‌خواهیم این پرونده را از حالت شخصی خارج و تبدیل به مدعی‌العموم شود.

وی با اشاره به اینکه پخش فیلم جسارت به این بانوی آمر به معروف در فضای مجازی اثرات مثبتی داشت و همه این صحنه‌ها را محکوم کردند گفت: نخاله‌های داخلی و فتنه‌گران با آوردن خانم رقصنده‌ای در یکی از خیابان‌های رشت می‌خواستند اثرات کار بانوی خمامی را خاموش کنند.

کربلایی با بیان اینکه ما به‌عنوان آمر به معروف دشمن هیچ‌کس نیستیم و افراد را دعوت به حجاب می‌کنیم اما کتک نمی‌زنیم خاطرنشان کرد: از همه می‌خواهیم هوشیاری و بصیرت خود را حفظ کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان عنوان کرد: ما اهل درگیری با هنجارشکنان نیستیم چرا که هر نوع درگیری موجب سوءاستفاده بیگانگان شده و ممکن است اصل هدف را زیر سئوال ببرد و آن‌را منحرف کند.

وی با اشاره به اینکه مردم غیور گیلان اجازه رفتارهای هنجارشکنانه را به افرادی که وارد این استان می‌شوند نمی‌دهند اظهار داشت: این افراد هنجارشکن دچار فقر فرهنگی هستند و پایان خط این افراد سرابی بیش نیست.

.

.

کربلایی با بیان اینکه تنها یک نماینده از ۱۳ نماینده گیلان در این موضوع اظهار نظر کرد و یک امام جمعه علیه این واقعه تلخ فریاد زد، استاندار گیلان را مورد خطاب قرار داد و افزود: شما که خانواده شهید هستید در مقابله به حق مردم می‌گویید اوضاع را برهم نزنید، چرا در حادثه خمام سکوت کردید؟

وی گفت: مسیر رشت انزلی را که پر از کافه، رستوران و قلیان‌سرای بدون مجوز است چه کسی می‌خواهد اصلاح کند، مسئولان موظف هستند اجازه وقوع بی بند و باری در سواحل دریا و مناطق مختلف گیلان را ندهند تا همه خانواده‌ها بتوانند از مواهب الهی بهره‌مند شوند.

کربلایی با اشاره به قرارداد ۸۵۰ میلیارد تومانی معاون رئیس‌جمهور با یک شرکت جهت لایروبی مرداب انزلی با نانو که تاکنون اثبات شده است که این شرکت توان چنین کاری را ندارد گفت: از دادستان بندر‌انزلی که جلوی این کار را گرفت تشکر می‌کنیم و خواستار افشای دستان پشت پرده هستیم.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه از همه آحاد جامعه می‌خواهیم نسبت به موضوعات حساس باشند و هر بی‌بند و باری را اطلاع‌رسانی کنند افزود: ما به‌عنوان سربازان نظام جمهوری اسلامی مدافعان حریم خانواده هستیم.

حجت‌الاسلام حامد اسدالله‌زاده نیز اظهار داشت: گیلان میراث‌دار میرزاکوچک جنگلی است و هشت هزار شهید گلگون‌کفن به خاک و خون افتادند تا چادری بر زمین نیفتد.

امام جمعه خمام با بیان اینکه استان گیلان شهید خوش‌سیرت‌ها، قلی‌پورها و املاکی‌ها را تقدیم کرده تا از ناموسش در برابر هجمه دشمن دفاع کند گفت: اکنون مردم با این حضور خود آمده‌اند تا حقی که از شهدا به ارث رسیده است را مطالبه کنند.

.

اجتماع مردمی حامیان فریضه الهی در خمام/همه دختران ایران ناموس ملت هستند

.

وی با اشاره به اینکه آمده‌ایم از مسئولان نظام اسلامی که با خون شهدا به این جایگاه و مسئولیت رسیده‌اند بخواهیم به تکالیف‌ خود عمل کنند تاکید کرد: گیلان ما جولان‌گاه اوباش نیست و عموم مردم حامی عفاف و حجاب در جامعه هستند‌. مسئولان قوه قضائیه، مجریه و مقننه بدانند که مردم شهیدپرور گیلان پای ارزش‌های خود ایستاده‌اند و قدمی از این ارزش‌ها کوتاه نمی‌آیند.

وی با اشاره به اینکه اگر به‌دنبال مطالبه حقوق آحاد ملت هستید، این حق مردم است که مسئولان استان به‌جای تمرکز روی سخنرانی عجوزه‌های فتنه ۸۸ به مسائلی مثل مسائل اقتصادی و معیشتی مردم تمرکز کنند‌ گفت: این یک مطالبه مردمی و عمومی است نه مطالبه قشر خاصی.

امام جمعه خمام با بیان اینکه تفکر انقلابی در بین مردم زنده و بیدار است خاطرنشان کرد: همه بدانند حزب‌اللهی قانون‌مدار است و حق قانونی خود را مطالبه می‌کند و از مدار قانون خارج نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه برخی به اشتباه فکر می‌کنند انقلابی به‌دنبال دوقطبی‌سازی و شکاف اجتماعی است در حالی‌که به فکر وحدت در آحاد ملت است افزود: آنهایی که فضای رسانه خود را پر کرده‌اند از هشتک‌های حمایتی خودشان از عده‌ای اوباش کجا هستند تا خاکی شدن چادر مادری که بر زمین افتاد را ببینند.

امام‌جمعه خمام با بیان اینکه همه بدانند پای این انقلاب ایستاده‌ایم همچنان که پدران و مادران ما ایستادند خاطرنشان کرد: این نسل هم پای انقلاب خواهد ایستاد و از آرمان‌های خود دفاع می‌کند.

وی با اشاره به اینکه همه کسانی که می‌خواهند حزب‌اللهی را بترسانند بدانند حزب‌اللهی آرزوی شهادت دارد اظهار داشت: ما را از عاقبت شهید خلیلی‌ها نترسانید که این آرمان و تفکر غالب در گیلان و خمام شهیدپرور است.

اسدالله‌زاده با تاکید بر اینکه نه گیلان و نه خمام جولانگاه اراذل و اوباشی که بخواهند فضای اخلاقی استان را آلوده کنند نیست گفت: این پیام تجمع امروز مردم گیلان است که امیدواریم آنهایی که باید بشنوند گوش کنند و به تکلیفی که به‌خاطر آن از نظام حقوق می‌گیرند درست عمل کنند. قوه قضائیه به مسئولیت قانونی خود عمل کرده و به‌دلیل جریحه‌دار شدن احساسات مردم انقلابی به‌عنوان مدعی‌العموم در وقایع جاری ورود کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد