صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






انتقاد امام جمعه رحیم‌آباد از حمایت استاندار گیلان از سخنرانی یک محکوم فتنه در رشت

امام جمعه رحیم آباد با بیان اینکه حجاب رکن است و دشمن روی آن برنامه ریزی کرده است، گفت: استان گیلان مسئول اجرایی استان می آید از سخنرانی یک زن فتته گر که در فتنه ۸۸نقش داشته حمایت می کند ولی در ماجرای یک زن مومنه و مححبه که مورد ضرب وشتم قرار گرفته چیزی […]

کد خبر : 36766 | 9:15 ق.ظ | ۱ تیر , ۱۳۹۸

امام جمعه رحیم آباد با بیان اینکه حجاب رکن است و دشمن روی آن برنامه ریزی کرده است، گفت: استان گیلان مسئول اجرایی استان می آید از سخنرانی یک زن فتته گر که در فتنه ۸۸نقش داشته حمایت می کند ولی در ماجرای یک زن مومنه و مححبه که مورد ضرب وشتم قرار گرفته چیزی نمی گوید و حمایتی نمی کند.

به گزارش ۸دی، حجت الااسلام هادی حبیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه رحیم آباد، اظهار کرد: اثرات تقوا این است که انسان باتقوا هیچ وقت خودرا به شباهت مشرکین در نیاورد.

وی افزود: یکی از مشکلات امروز ما ترویج بی حیایی وحیازدایی از جامعه اسلامی است.

امام جمعه رحیم آباد، گفت: فطرت خدا جویی مختص به مسمانان نیست، دشمن اطاق فکر تشکیل داده وسعی دارد جامعه را به فساد سوق دهد.

وی ادامه داد: حجاب رکن است و دشمن روی آن برنامه ریزی کرده است و اولین راه مبارزه با بدحجابی وبی حجابی ترویج حجاب است.

امام جمعه رحیم آباد تصریح کرد: متاسفانه فرهنگ ما دست افرادی است که ضد فرهنگ وضد ارزش ها هستند.

وی گفت: در استان گیلان مسئول اجرایی استان می آید از سخنرانی یک زن فتته گر که در فتنه ۸۸نقش داشته حمایت می کند ولی در ماجرای یک زن مومنه و مححبه که مورد ضرب وشتم قرار گرفته چیزی نمی گوید و حمایتی نمی کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد