صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سپاه پاسداران با انهدام پهپاد آمریکایی اقتدار ملت ایران را به رخ دشمن کشید

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها از عزت و توانمندی ملت ایران هراسان هستند، گفت: سپاه با ساقط‌کردن پهپاد آمریکایی اقتدار ملت ایران را به رخ دشمن متجاوز کشید. آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکایی‌ها از توانمندی‌های ملت ایران و […]

کد خبر : 36777 | 10:50 ق.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۸

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آمریکایی‌ها از عزت و توانمندی ملت ایران هراسان هستند، گفت: سپاه با ساقط‌کردن پهپاد آمریکایی اقتدار ملت ایران را به رخ دشمن متجاوز کشید.

آیت‌الله احمد پروایی در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکایی‌ها از توانمندی‌های ملت ایران و فرزندان باغیرت سپاه پاسداران هراسان است و ساقط کردن پهپاد غول‌پیکر و پیشرفته آنان توسط فرزندان شجاع سپاه بار دیگر اقتدار و عزت ملت ایران را به رخ آنان کشید.

عضو مجلس خبرگان رهبری حفظ آمادگی رزمی برای دفاع از کیان و میهن اسلامی را از سفارشان قرآن کریم خواند و گفت: به فرموده امام علی(ع) دشمن در آن طرف خاکریز نبرد بیدار است و پرهیز از غفلت در بهبهه نبرد و حفظ آمادگی‌های دفاعی برای مقابله با توطئه‌ها و نقشه‌های تجاوزکارانه او بر همگان واجب است.

آیت‌الله پروایی با بیان اینکه ملت ایران و نیروهای سپاه و ارتش برای محافظت از کشور و آرمان‌های انقلاب باید همواره در بالاترین نقطه آمادگی دفاعی و رزمی باشند گفت: با کسب چنین آمادگی‌هایی می‌توانیم در سایه توکل به عنایات الهی از عزت، شرف و ناموس ایران اسلامی در برابر متجاوزان دفاع کنیم.

وی پیروزی ایران اسلامی در نبرد ۸ ساله دفاع مقدس را ثمره ایستادگی‌ها‌، مقاومت، توکل و دفاع قهرمانانه ملت و رزمندگان اسلام خواند و گفت: سرنگونی پهپاد بسیار پیشرفته آمریکایی که به دستان فرزندان غیور سپاه پاسداران انجام شد تنها نمونه‌ای کوچک از توانمندی‌های دفاعی و رزمی بالای ایران اسلامی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری ضمن دستمریزاد و تقدیر از تلاش‌ ایثارگرانه سپاه پاسداران، نیروهای مرزبانی و هوافضای سپاه گفت: سقوط پهپاد متجاوز آمریکایی نشان می‌دهد جوانان ایران اسلامی در مسیر خودباوری و عزت گام برداشته‌ و در سایه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به چنین توفیقاتی نائل آمده‌اند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه یاوه‌گویی‌های ترامپ و دیگر سردمداران آمریکا راه به جایی نمی‌برد خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها اگر توان حمله و تجاوز نظامی به خاک جمهوری اسلامی را داشتند تاکنون این کار را کرده بودند اما تعلل آن‌ها به خاطر هراس‌شان از اقتدار ملت ایران است.

آیت‌الله پروایی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار جهانی از ایران مقتدر می‌ترسند افزود: سرنگونی پهپاد متجاوز آمریکایی تنها نمونه‌ای کوچک از قدرت رزمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و امیدواریم به کوری چشم دشمنان جوانان ولایی این مرز و بوم روز به روز به پیشرفت‌های عظیم‌تری دست پیدا کنند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد