صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای ترور با روحیه و تعهد انقلابی، توفیق مجاهدت یافتند

سرپرست فرمانداری لنگرود شهرت این شهرستان را به برکت شهیدان گلگون‌کفنش دانست و تصریح کرد: لنگرود رکورددار آمار شهدا در استان گیلان است. محمد رنجبر،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود،‌ ۳۰ خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم و پانزدهم تیر، شهیدان سیف‌الله عبدالکریمی و علیرضا نورانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید انصاری، […]

کد خبر : 36786 | 12:04 ب.ظ | ۳ تیر , ۱۳۹۸

سرپرست فرمانداری لنگرود شهرت این شهرستان را به برکت شهیدان گلگون‌کفنش دانست و تصریح کرد: لنگرود رکورددار آمار شهدا در استان گیلان است.

محمد رنجبر،‌ سرپرست فرمانداری شهرستان لنگرود،‌ ۳۰ خردادماه در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای هفتم و پانزدهم تیر، شهیدان سیف‌الله عبدالکریمی و علیرضا نورانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید انصاری، تنها استاندار شهید کشور و شهید نورانی، معاون استاندار و شهید عبدالکریمی، نماینده مردم شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: شهیدان ترور دارای روحیه و تعهد انقلابی بودند و لذا توفیق مجاهدت و خدمت انقلابی یافتند.

وی با بیان اینکه شهیدان ترور در شرایط بسیار تهدیدآمیز در مسند مدیریت و خدمت قرار گرفتند، افزود: شهرستان لنگرود میراثدار فرزندان بزرگواری است که شهرت بسیاری از آنان عالم‌گیر شده است.

این مقام مسئول شهرت شهرستان لنگرود را به برکت شهیدان گلگون‌کفنش دانست و تصریح کرد: لنگرود رکورددار آمار شهدا در استان گیلان است و این امر فرهنگ ایثار و جهاد مردمان متدین و شهیدپرور این شهرستان را نشان می‌دهد.

سرپرست فرمانداری لنگرود یادآور شد: آنچه که برای نسل جوان امروز خیلی شناخته شده نیست سیره و زندگی شهدا است که در این رابطه خانواده‌های معظم شهدا بهترین پشتیبان برای معرفی شهدا هستند و امیدوارم با همت اصحاب رسانه و اهالی قلم و فرهنگ و هنر به این موضوع بیشتر پرداخته شود.

وی از چاپ کتاب زندگینامه دو شهید شاخص شهرستان خبر داد و گفت:‌ اجرای کلیه برنامه‌ها باید با هماهنگی فرمانداری صورت گیرد لذا از تمام ظرفیت‌های موجود در جهت هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های گرامیداشت شهدای ترور استفاده خواهیم کرد.

رنجبر با بیان اینکه مراسم شهید عبدالکریمی ساعت ۱۰:۳۰ صبح روز پنجشنبه، ۶ تیرماه جاری در مسجد جامع لنگرود برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: مراسم شهیدان انصاری و نورانی نیز ساعت ۱۸:۳۰ عصر روز شنبه، ۱۵ تیرماه در مسجد جامع لنگرود برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا، شهید علیرضا نورانی سال ۱۳۶۰ به همراه شهید انصاری، استاندار گیلان هدف گلوله منافقان کوردل و مزدوران آمریکا قرار گرفتند.

شهید سیف‌الله عبدالکریمی نیز در فاجعه جانگداز انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران همراه با ۷۲ تن دیگر از یاران صدیق و با وفای امام به درجه رفیع شهادت نائل آمد./ ایکنا






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد