صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری نمایشگاه دگردیسی در فرقه‌های منافقین

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه تاریخ مصرف مسعود رجوی‌ها دیگر تمام شده است، گفتند: دانشجویان آگاهانه و با بصیرت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

کد خبر : 368 | 8:13 ق.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با بیان اینکه تاریخ مصرف مسعود رجوی‌ها دیگر تمام شده است، گفتند: دانشجویان آگاهانه و با بصیرت گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.

نمایشگاه دگردیسی در فرقه‌های منافقین که در سالن تنیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با همکاری اداره کل اطلاعان گیلان برگزار شده بود، به کار خود خاتمه داد.

در این نمایشگاه که با حضور اعضای سابق فرقه‌های تروریستی سازمان منافقین برگزار شده بود، بخش‌هایی از پوسترهای مربوط به فعالیت‌های مختلف سازمان منافقین، عکس‌ها و تصاویری از افراد جدا شده از این فرقه، اعتراف‌ها و روشنگری‌های آنها در زمینه فرقه، پخش فیلم‌هایی از خانواده‌هایی که در نزدیکی یکی از پست‌های نگهبانی پادگان اشرف به انتظار خروج فرزندان خود بودند، آشنایی با علائم شیطان‌پرستی، علائم هشدار دهنده درباره فرقه‌ها و … به نمایش گذاشته شده بود.

یکی از دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره میزان تاثیرگذاری چنین نمایشگاه‌هایی در دانشگاه، اظهار کرد: نمایشگاه برای نسل جدید بسیار آموزنده بود زیرا افرادی که با این فرقه و ایدئولوژیک آن آشنا نبودند آشنا شدند و دریافتند که این سازمان چه ضررهای جبران‌ناپذیری به کشور روا داشته است.

دانشجوی دیگری نیز در این باره گفت: تاریخ مصرف مسعود رجوی‌ها دیگر تمام شده و این چهره منحوس تنها برگ‌هایی از تاریخ را سیاه کرده است اما آشنایی نسل جدید با اهداف این گروهک تروریستی از طرف مسئولان دانشگاه به ویژه دانشجویان علوم سیاسی ضرورت دارد.

دانشجوی دیگری نیز با اشاره به خانواده‌هایی که فرزندان خود را در این راه از دست داده‌اند، گفت: اگر این افراد از ابتدا گوش به فرمان امام راحل می‌دادند هرگز به چنین سرنوشت‌هایی دچار نمی‌شدند.

این دانشجو افزود: بنده از بازدید از نمایشگاه مذکور نتیجه گرفتم که تنها باید گوش به فرمان رهبر کشورم باشم و آگاهانه و با بصیرت در راه آرمان‌های انقلاب اسلامی گام بردارم.

دانشجوی دیگری نیز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: سرنوشت اعضای سابق سازمان مخوف منافقین عبرت‌آموز است اما امروز دیگر مانند دیروز نیست و دانشجویان آگاه بوده و فدایی رهبر هستند و در خط انقلاب و سربلندی نظام تلاش می‌کنند.

این دانشجو به بیداری اسلامی اشاره کرد و افزود: بیداری اسلامی حاصل تلاش انقلابیون و شهدای ایران اسلامی است و با چنین حرکتی، سازمان منافقین به زباله‌دان تاریخ پیوسته‌ است و دیگر جایی در بین مردم ندارد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد