صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود

معاون فرماندار املش با اشاره به اینکه اگر امروز شهید بهشتی حضور داشت تفکرات و اندیشه‌هایش بسیار اثربخش بود،‌ اظهار کرد: تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود. به گزارش ایکنا،‌ رحمت حیدری‌نژاد،‌ معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان املش،‌ ۵ تیرماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفتم تیر، ضمن تبریک […]

کد خبر : 36860 | 10:51 ب.ظ | ۵ تیر , ۱۳۹۸

معاون فرماندار املش با اشاره به اینکه اگر امروز شهید بهشتی حضور داشت تفکرات و اندیشه‌هایش بسیار اثربخش بود،‌ اظهار کرد: تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود.

به گزارش ایکنا،‌ رحمت حیدری‌نژاد،‌ معاون سیاسی،‌ امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان املش،‌ ۵ تیرماه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت هفتم تیر، ضمن تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و یارانش، اظهار کرد: هفتم تیرماه مصادف با شهادت شخصیت‌های بزرگواری است که از یاران نزدیک امام و انقلاب بودند، اما به دست منافقین و مزدوران استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به جایگاه والای شهید بهشتی و شهدای هفتم تیر، اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در حادثه تروریستی هفتم تیر مردانی را از دست داد که وجود هر کدام از این عزیزان برای ایران غنیمت بزرگی محسوب می‌شد لذا معرفی سیره و شخصیت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران باوفای ایشان و تبیین اندیشه‌های آنان برای نسل جوان ضرورت دارد.

معاون فرماندار املش با اشاره به اینکه اگر امروز شهید بهشتی حضور داشت تفکراتش و اندیشه‌هایش بسیار برای کشور و نظام اثربخش بود،‌ خاطرنشان کرد: تفکرات شهید بهشتی از اندیشه‌های ناب اسلامی سرچشمه گرفته بود.

حیدری‌نژاد یکی از ویژگی‌های خاص شهید بهشتی را تدبیر، و نظم در امور علمی و تحقیقاتی و اجرایی دانست و گفت: می‌توان شهید بهشتی را بنیانگذار دستگاه قضا دانست.

وی با بیان اینکه قوه قضائیه در طول چهل ساله گذشته در حفظ و حراست از آرمان‌ها و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی نقش‌آفرین و مؤثر بوده است،‌ گفت: قوه قضائیه یکی از ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی است که اقتدار و سلامت آن ضامن امنیت جامعه است و این امنیت نیز زمینه‌ساز خدمت‌رسانی بهتر مسئولان به مردم است.

حیدری‌نژاد از برگزاری مراسم ویژه بزرگداشت هفته قوه قضائیه و شهدای هفتم رأس ساعت ۱۰ صبح روز پنجشنبه، ۶ تیرماه در مسجد اعظم املش خبر داد و متذکر شد: باید تلاش کنیم این مراسم هرچه باشکوه‌تر برگزار شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد