صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حادثه هفتم تیر، حادثه تلخ و سنگینی برای ملت بود اما برای جوانان امروز یک درس است

امام‌جمعه رودسر از قوه قضائیه خواست تا با هنجارشکنان اجتماعی و مفسدان اخلاقی همانند مفسدان اقتصادی برابر با ضوابط قضایی برخورد کند. به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان رودسر با اشاره به اینکه از ۶ تیرماه تا ۱۲ هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری […]

کد خبر : 36871 | 2:23 ب.ظ | ۸ تیر , ۱۳۹۸

امام‌جمعه رودسر از قوه قضائیه خواست تا با هنجارشکنان اجتماعی و مفسدان اخلاقی همانند مفسدان اقتصادی برابر با ضوابط قضایی برخورد کند.

به گزارش فارس، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین تقی روحانی در آئین خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان رودسر با اشاره به اینکه از ۶ تیرماه تا ۱۲ هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است، اظهار کرد: در سال ۶۰ دست نفاق اراده کرد تا یار صدیق امام (ره) را از امام بگیرد و با ترور نافرجامش امروز رهبر معظم سکان‌دار انقلاب شده و در طول ۳۰ سال، این انقلاب را از امواج متلاطم فتنه داخلی و خارجی رهبری کردند.

وی با اشاره به انفجار ساختمان حزب جمهوری در هفتم تیرماه سال ۶۱ افزود: در این انفجار ۷۲ تن از یاران امام ازجمله بهشتی که خود یک ملت برای ملت بود به شهادت رسیدند.

امام‌جمعه رودسر با اشاره به شلیک آمریکایی‌ها به هواپیمای مسافربری ایرانی در ۱۲ تیرماه سال ۶۷ تصریح کرد: آمریکایی‌ها که پرچم‌دار حمایت همه‌جانبه از حقوق بشر هستند ۲۹۰ نفر از مردم بی‌دفاع را در این سانحه هواپیمایی به شهادت رساند.

وی با بیان اینکه خون مقدس شهدا ریشه منافقان که برای نابودی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کردند را در کشور کند و آن‌ها را برای همیشه محور و نابود کرد، گفت: حادثه هفتم تیرماه حادثه خیلی تلخ و سنگینی برای ملت بود اما برای جامعه امروز به‌ویژه جوانان باید یک درس باشد که نفاق آن روز شمشیر را از روبست و به ترور شخصیت‌ها پرداخت.

روحانی با بیان اینکه امروز شاهد نفاق جدید و مدرنیته هستیم، افزود: در نفاق جدید در غالب دفاع از ولایت، انقلاب اسلامی و خون شهیدان بدترین لطمه را به خون شهیدان و انقلاب می‌زنند این‌ها خطرناک بوده و باید مراقب این خطر باشیم.

وی با گرامیداشت هفته قوه قضائیه و اینکه با توجه به اوضاع اقتصادی حاکم بر جامعه و ازدیاد پرونده‌ها قضات ما برای اجرای عدالت خوب عمل می‌کنند، تصریح کرد: قوه قضائیه در کشور برای مبارزه با مفسدان و اخلال گران اقتصادی خوب درخشیده و همان‌طور که خواسته ملت است از دانه‌درشت‌ها آغاز کرده و امیدواریم به‌زودی شاهد تحول خاصی از سوی قوه قضائیه برای برخورد و مبارزه با اخلال گران اقتصادی در کشور باشیم.

خطیب جمعه رودسر از قوه قضائیه خواست تا با هنجارشکنان اجتماعی و مفسدان اخلاقی همانند مفسدان اقتصادی برابر با ضوابط قضایی برخورد کند و بیان کرد: جامعه در حال آلوده شدن به بیشترین فسادهای اخلاقی است، این حق ملت شهید داده نیست که عده‌ای هنجارشکن خون شهدا را زیر پا بگذارند و خواسته مردم ما برخورد جدی قوه قضائیه با این افراد است.

وی با بیان اینکه مردم رودسر اجازه نمی‌دهند سواحل و تفرجگاه‌های این شهرستان مکان امنی برای هنجارشکنان باشد، اذعان کرد: امربه‌معروف و نهی از منکر مربوط به عده یا دستگاه خاصی نیست و همه مردم باید در اجرای این فریضه الهی مشارکت داشته باشند و اگر کسی بی‌عفتی و بی‌حجابی را در جامعه ببیند و ساکت بنشیند به خون شهدا خیانت کرده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد