صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






باید فریاد بزنیم تا جهانیان بفهمند تروریست‌ها با ما چه کردند

دانش کاظمی با بیان اینکه شهید انصاری تک بعدی نبود گفت: شهید انصاری تنها استاندار جسور مقیم آمریکا بود و از جایگاه مردمی برخوردار بود. «حمیده دانش کاظمی»، پنج شنبه، ۱۳ تیر در سی و هشتمین یادواره شهید انصاری در گلزار شهدای رشت با  بیان اینکه شهید انصاری تک بعدی نبود گفت: وی مردی متدین […]

کد خبر : 36901 | 10:58 ق.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۸

دانش کاظمی با بیان اینکه شهید انصاری تک بعدی نبود گفت: شهید انصاری تنها استاندار جسور مقیم آمریکا بود و از جایگاه مردمی برخوردار بود.

«حمیده دانش کاظمی»، پنج شنبه، ۱۳ تیر در سی و هشتمین یادواره شهید انصاری در گلزار شهدای رشت با  بیان اینکه شهید انصاری تک بعدی نبود گفت: وی مردی متدین و عابد بود.

همسر شهید انصاری ادامه داد: شهید انصاری تنها استاندار جسور مقیم آمریکا بود و از جایگاه مردمی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه مفتخر به شهادت شهید انصاری هستم به تماس صدا وسیما در روز شهادت شهید انصاری اشاره و بیان کرد: از طرف صدا و سیمای گیلان با من تماس گرفتند و شهادت وی را تبریک و تسلیت گفتند، تبریکشان را پذیرفتم چون شهادت لیاقت می‌خواهد و شهید انصاری این لیاقت را داشت ولی تسلیت را نمی‌پذیرم چرا که برخی فکر می‌کنند او از ما گرفته شده است و این یک روی سکه است.

دانش کاظمی افزود: روی دیگر سکه این است که ما شهید دادیم و منافقین و تروریست‌ها، بهترین‌ها را از ما گرفتند و ما ساکت بودیم و همین موجب شد امروز آنها ایران را کشور تروریستی خطاب می‌کنند.

وی تصریح کرد: روی دوم سکه را ندیدیم که فریاد بزنیم تروریست‌ها با ما چه کردند، شهدا از خود گذشتند تا این انقلاب حفظ و پایه‌های آن مستحکم شود و حال نوبت ماست که تداوم دهنده راهشان باشیم.

گفتنی است، شهید علی انصاری در سال ۱۳۲۳ شمسی در شهرستان رودسر استان گیلان به دنیا آمد. وی پس از قبولی در دانشگاه وارد دانشکده افسری شد ولی به خاطر فعالیت‌های سیاسی و مذهبی از آن دانشکده اخراج شد و به آموزگاری روی آورد. شهید انصاری پس از ده سال معلمی توانست همزمان دروس دانشگاهی را ادامه داده و فارغ‌التحصیل گردد. وی در سال ۱۳۵۴ شمسی برای ادامه تحصیل به آمریکا رفت و تاپایان دوره دکترا، تحصیلات خود را گذراند، اما به دلیل پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع از رساله دکترای خود را ناتمام گذاشت و به ایران بازگشت.

شهید انصاری همچنین در سال ۱۳۵۵ شمسی، سفری به لبنان داشت و با شهید چمران و امام موسی صدر دیدار کرد. وی در سال ۱۳۵۸، عهده دار استانداری گیلان شد و در برخورد با گروه‌های سیاسی مخالف نظام و منحرف، بسیار سخت گیر و فعال بود. سرانجام در بامداد پانزدهم تیرماه ۱۳۶۰ شمسی از سوی منافقینِ تروریست، مورد هجوم واقع و در ۳۷ سالگی شربت شهادت را نوشید.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد