صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برگزاری همایش بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در پیاده‌راه فرهنگی رشت

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان از برگزاری سه ویژه‌برنامه در هفته عفاف و حجاب گیلان خبر داد و گفت: همایش بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در روز پنجشنبه، ۲۰ تیرماه در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار خواهد شد. حسن کربلایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در گفت‌وگو با […]

کد خبر : 36906 | 8:00 ق.ظ | ۱۴ تیر , ۱۳۹۸

دبیر ستاد احیای امر به معروف گیلان از برگزاری سه ویژه‌برنامه در هفته عفاف و حجاب گیلان خبر داد و گفت: همایش بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در روز پنجشنبه، ۲۰ تیرماه در پیاده‌راه فرهنگی رشت برگزار خواهد شد.

حسن کربلایی، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به فرارسیدن هفته عفاف و حجاب، اظهار کرد: سه ویژه‌برنامه در هفته عفاف و حجاب گیلان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز دشمن همه ترفندهایش را برای به چالش کشیدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر به ویژه مسئله عفاف و حجاب به‌کار بسته است، افزود:‌ وظیفه همگان به ویژه مسئولان اجرایی و رسانه‌هاست که برای خنثی کردن نقشه‌های شوم دشمنان، از شیوه‌های نوین در گسترش این فرهنگ دینی استفاده کنند.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان تصریح کرد:‌ این ستاد همه توانش را برای اجرای بهتر فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر به ویژه در حوزه عفاف و حجاب در گیلان به‌کار گرفته است.

کربلایی تقارن هفته حجاب و عفاف با میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و آغاز دهه کرامت را بهترین فرصت برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب دانست و گفت: باید به تبیین سیره کریمه اهل بیت برای بانوان جامعه اسلامی بپردازیم.

وی از برگزاری همایش بزرگ «مدافعان حریم خانواده» در روز پنجشنبه، ۲۰ تیرماه در پیاده‌راه فرهنگی رشت خبر داد و خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی «تحکیم خانواده» نیز از سوی ستاد عفاف و حجاب استانداری گیلان برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گیلان با بیان اینکه همایش یک‌هزاری نفری آمران به معروف و ناهیان از منکر گیلان برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همایش مذکور تحت عنوان «رستگاران» در روز شنبه، ۲۲ تیرماه برگزار خواهد شد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد