صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






قایق‌های انگلیس دیگر جرات جولان در خلیج فارس را ندارند

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حامیان فتنه هیچکدام توبه نکردند اما عده ای نادان در جامعه هستند که می خواهند چهره نگون بخت آنها را سفید نشان دهند. آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: هفته تامین اجتماعی و بهزیستی را به متولیان […]

کد خبر : 37031 | 8:55 ق.ظ | ۲۹ تیر , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: حامیان فتنه هیچکدام توبه نکردند اما عده ای نادان در جامعه هستند که می خواهند چهره نگون بخت آنها را سفید نشان دهند.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نمازجمعه رشت با توصیه همگان به تقوای الهی اظهار کرد: هفته تامین اجتماعی و بهزیستی را به متولیان این سازمان ها تبریک عرض می کنم.

وی به دو جریان و حادثه تلخ تاریخ ایران در سوم مردادماه اشاره کرد و افزود: سال ۱۳۴۳ قانون ننگین و نکبت بار کاپیتولاسیون را به شاه تحمیل کردند ضمن اینکه در سال ۶۷ منافقین با همراهی رژیم بعث عراق به سر پل ذهاب حمله کردند و با رشادت ستودنی رزمندگان ما به هلاکت رسیدند.

امام جمعه رشت با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با مقام معظم رهبری در ۲۳ تیرماه جاری، بیان کرد: در بیش از ۹۰۰ بخش و شهر کشور نمازجمعه اقامه می شود.

آیت الله فلاحتی، امیدوار کردن مردم را اصلی ترین توصیه رهبر معظم انقلاب به ائمه جمعه ذکر کرد و گفت: بعضی ها بذر ناامیدی را در جامعه می پاشند البته امروز شاهد رویش های جدید در سراسر ایران اسلامی هستیم.

وی با بیان اینکه به جوانان و رویش های جامعه افتخار می کنیم، تصریح کرد: دشمن رویش های ایران اسلامی را مشاهده می کند و از این امر در حال خفه شدن است.
نماینده ولی فقیه در گیلان، افزایش سرسام آور اجاره بهای مسکن را از معضلات جامعه دانست و خاطرنشان کرد: دولت ها موظف هستند در هر دوره ۲ تا ۳ میلیون مسکن ارزان قیمت برای مردم احداث کنند.

آیت الله فلاحتی بر فعال کردن بخش مسکن به ویژه احداث مسکن ارزان قیمت در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: با این حقوق های کارگری و کارمندی تا ۵۰ سال دیگر هم نمی توان خانه دار شد.

وی با اشاره به اینکه مسکن و صادرات فنی و مهندسی دو بخش عمده فعال کردن اقتصاد جامعه را تشکیل می دهد، اظهار کرد: در فضای سکوتی که در بخش مسکن حاکم است عده ای قیمت مسکن را چندین برابر افزایش دادند و این امر فاجعه آمیز است.

امام جمعه رشت، تهیه زمین در اطراف شهرها توسط دولت و ساخت مسکن کوچک و انبوه را از راهکارهای مقابله با افزایش قیمت مسکن عنوان کرد و افزود: در بافت های فرسوده شهرها قیمت زمین برای احداث مسکن ارزان قیمت بالاست ضمن اینکه اراده کار در متولیان امر باید وجود داشته باشد.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از انگلیس تعبیر به خبیث و خباثت می کند، تصریح کرد: در جنگ اول جهانی بیش از ۴۰ درصد مردم ایران به دلیل خباثت انگلیسی ها مردند و امروز نیز انگلیس ها خبیث هستند.

وی، به در اختیار گرفتن ارتش و امور اداری ایران توسط انگلیسی ها در قرارداد سال ۱۹۱۹ اشاره کرد و گفت: امروز ارتش ایران مقتدرانه مقابل تمام قدرت های سلطه گر ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ملی شدن صنعت نفت به دست توانمند آیت الله کاشانی، یادآور شد: اما بعضی ها آن را به نام دکتر مصدق می دانند.

آیت الله فلاحتی، فتنه حادثه کوی دانشگاه در ۱۸ تیرماه سال ۷۸ را از جمله فتنه های انگلیس در ایران دانست و بیان کرد: پس از آن فتنه سال ۸۸ را ایجاد کردند که با جنگ تحمیلی برابر می کرد.

وی با بیان اینکه دشمن در فتنه ۸۸ از دوستان نادان و داخلی استمداد گرفت و مسجد و پرچم امام حسین(ع) را آتش زدند، اظهار کرد: حامیان فتنه هیچکدام توبه نکردند اما عده ای نادان در جامعه هستند که می خواهند چهره نگون بخت آنها را سفید نشان دهند.

امام جمعه رشت به توقیف نفتکش حامل نفت ایران توسط انگلیس در جبل الطارق اشاره کرد و افزود: این بشارت را می دهم قایق های انگلیسی دیگر جرات جولان در خلیج فارس را ندارند.

آیت الله فلاحتی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، بیان کرد: انگلیسی ها در تمام زمان ها و مکان های احتمالی باید منتظر پاسخ ایران باشند.

وی در ادامه به راهکارهای تربیت فرزندان از نگاه دین اسلام، قرآن، پیامبر(ص) و ائمه(ع) اشاره کرد و گفت: نخستین راهکار محبت به کودک است اما این محبت نباید از حد اعتدال خارج شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه محبت غیر معقول به فرزندان موجب می شود در آینده نتوانند از عهده مسئولیت ها به خوبی برآیند و سختی های زندگی را تحمل کنند، تصریح کرد: محبت افراطی و غیر معقول موجب می شود فرزند از خودراضی بزرگ شود.

آیت الله فلاحتی ادامه داد: انسان در صورتی موفق می شود که در مقابل مشکلات خودکنترلی داشته باشد.

وی بر مساوی دیدن پدر و مادر نسبت به فرزندان تاکید کرد و یادآور شد: دوگانه دیدن فرزندان توسط والدین موجب پرخاشگری بین فرزندان و بی توجهی به پدر و مادر می شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه محبت نباید مانع از اوامر شرع شود، خاطرنشان کرد: محبت نباید موجب شود نسبت به فرزندان امر به معروف و نهی از منکر نکنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد