صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






در دهه مبارک فجر، کتاب شهدای فرهنگی گیلان رو نمایی می شود

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از مراسم رونمایی از پنج کتاب شهدای فرهنگی استان همزمان با دهه فجر خبر داد. جعفر پورمند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دهه فجر زمینه ساز آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است به خبرنگار شبستان گفت: آموزش و پرورش موظف به تبیین اهدف و آرمان های انقلاب برای جوانان به ویژه دانش آموزان است.

کد خبر : 371 | 8:26 ق.ظ | ۶ دی , ۱۳۹۱

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان از مراسم رونمایی از پنج کتاب شهدای فرهنگی استان همزمان با دهه فجر خبر داد.
جعفر پورمند، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش گیلان با بیان اینکه دهه فجر زمینه ساز آشنایی نسل جوان با دستاوردهای انقلاب است به خبرنگار شبستان گفت: آموزش و پرورش موظف به تبیین اهدف و آرمان های انقلاب برای جوانان به ویژه دانش آموزان است.

وی با اشاره به تشکیل کمیته فرهنگیان و دانش آموزی در استان، افزود: مدارس استان در دهه فجر برگزار کننده جشن های ویژه انقلاب هستند اما 50 برنامه ویژه برای اجرا در مدارس توسط این کمیته تدوین شده است.

پورمند ادامه داد: به دلیل توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) توسط مستکبران، امسال تمام برنامه های اجرایی آموزش و پرورس در ایام الله دهه فجر با محوریت لبیک یا رسول الله انجام می شود.

وی از کتابت سوره فجر توسط دانش آموزان در این ایام خبر داد و اظهار کرد: همه برنامه های این ایام بر اساس عناوین روز شمار دهه مبارک فجر تدوین شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه سال گذشته به مناسبت سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 33 برنامه را اجرا کردیم، افزود: امسال نیز به نیت سی و چهارمین سال پیروزی، 34 برنامه متنوع را در دستور کار داریم.

وی همچنین افزود: پنج جلد کتاب شهدای فرهنگی استان که توسط آموزش و پرورش تهیه شده نیز در 19 بهمن که به روز انقلاب اسلامی، ایثار و شهادت نام گرفته است، رونمایی می شود.

معاون پرورشی آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد: تجمع 90 هزار نفری حفاظ قرآن و برگزاری نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی همزمان با روز 15 بهمن، که به عنوان انقلاب اسلامی، معنویت و پایبندی به ارزش های اسلامی نام گرفته است، از دیگر برنامه هیا کمیته دانش آموزی دهه فجر است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد