صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






حجاب پرچم مبارزه با هجمه دشمنان و شبیخون فرهنگی است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای در داخل به دنبال عملی کردن نقشه دشمن هستند، گفت: امروزه حجاب، پرچم مبارزه با هجمه، شبیخون و ناتوی فرهنگی است. به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف با اشاره به […]

کد خبر : 37256 | 10:49 ق.ظ | ۱۹ مرداد , ۱۳۹۸

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای در داخل به دنبال عملی کردن نقشه دشمن هستند، گفت: امروزه حجاب، پرچم مبارزه با هجمه، شبیخون و ناتوی فرهنگی است.

به گزارش فارس، آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم شهادت حضرت امام محمدباقر (ع) در حرم مطهر آقا سید جلال‌الدین اشرف با اشاره به اینکه در زیارت جامعه کبیره آمده که ائمه اطهار (ع) سیاست‌مداران واقعی هستند، اظهار کرد: اگر امامان معصوم (ع) در رأس کار باشند، عدالت به معنای واقعی پیاده شده و مشکلات جامعه حل می‌شود.

وی با بیان اینکه تمام عالمان اهل سنت از شاگردان باواسطه و بی‌واسطه امام باقر (ع) و امام صادق (ع) هستند، گفت: امام باقر (ع)، احیاگر مرجعیت علمی اسلامی و میراث فرهنگ شیعه بودند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه امام باقر (ع) و امام صادق (ع) از جایگاه علمی عظیمی برخوردار بودند و مذهب شیعه را از انحراف نجات دادند، افزود: امام باقر (ع) در طول ۱۹ سال امامت، سبب شد تا مردم با دین ارتباط داشته باشند.

رمضانی با اشاره به حدیثی از امام باقر (ع) درباره کمال انسان تصریح کرد: امام باقر (ع) فرمودند انسانی که می‌خواهد به کمال برسد باید به سه نکته‌ فهم عمیق دین، صبر بر ناملایمات و برنامه‌ریزی و مدیریت زندگی توجه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه شناختن و باور داشتن به دین، انسان را متدین می‌کند، بیان کرد: برای یادگیری دین خدا باید وقت گذاشته شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به‌وقت تلف کردن مردم در دنیای امروز افزود: امروزه فرزندان ما برای فضای مجازی روزانه بیش از چهار ساعت وقت می‌گذارند ولی تکلیف‌شناسی و مسؤولیت‌محوری نصیب آن‌ها نمی‌شود.

رمضانی با بیان اینکه کار اصلی امویان و عباسیان، ایجاد انحراف در دین اسلام بود، خاطرنشان کرد: ائمه اطهار (ع) برای جلوگیری از همین انحراف و احیای دین خدا شهید شدند.

وی با اشاره به اینکه پیش از انقلاب اسلامی، نسبت به دین بی‌مهری وجود داشت و جوانان کمتر در مساجد حضور داشتند و حتی نماز جمعه نیز برگزار نمی‌شد، گفت: امروزه به برکت نظام جمهوری اسلامی، حضور جوانان در عرصه‌های دینی بیشتر شده و ۹۰۰ نماز جمعه در سطح کشور برپا می‎‌شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به مسئله حجاب و اظهارنظرها در این مورداشاره کرد و افزود: حجاب از احکام دینی مانند نماز بوده و یک امر اجتماعی است که در طول تاریخ نسبت به آن بی‌مهری‌هایی وجود داشت.

رمضانی با بیان اینکه انقلاب اسلامی یک رنسانس دینی بود، خاطرنشان کرد: نظام ما یک نورایی و فهم دقیق و عمیق از دین را به وجود آورد.

وی امام خمینی (ره) را عارف بزرگ و حکیم توانا دانست که اسلام، روحانیت و حوزه‌های علمیه را زنده کرد و افزود: پیش از انقلاب بیش از ۵۰ کشور اسلامی، استعمار شده بودند که اگر باهم متحد می‌شدند، هیچ قدرتی جرأت صدمه زدن به آن‌ها را نداشت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه نتیجه رنسانس دینی انقلاب اسلامی در گردهمایی بزرگ اربعین حسینی (ع) قابل‌مشاهده است، تصریح کرد: بیش از ۲۰ میلیون نفر از کشورها و ملیت‌های مختلف دنیا و ملیت‌های مختلف در اربعین گرد هم می‌آیند.

رمضانی با بیان اینکه اربعین حسینی (ع)، مانور معنوی بزرگ‌تر از فریضه حج است، گفت: اگر انقلاب اسلامی نبود، حقیقت دین نیز وجود نداشت.

وی به حساسیت‌های موجود روی مسئله حجاب اشاره و بیان کرد: جریان حجاب یک جریان معمولی نیست بلکه نقشه دشمن است که اعتقاد دارد برای از بین بردن انقلاب اسلامی باید فساد و بی‌حجابی را در جامعه نهادینه کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مانتو کوتاه و پوشیدن لباس‌های تنگ از نقشه‌های دشمن است، تصریح کرد: امروزه حجاب به‌منزله یک بمب هسته‌ای است و مخالفین نظام معتقدند هر زن چادری یک پرچم جمهوری اسلامی است و برای برداشتن آن پرچم باید حجاب را برداشت.

رمضانی به سخنان میشل، نویسنده اسلام‌ستیز فرانسوی در مورد حجاب اشاره کرد و گفت: این نویسنده اعلام کرده که “جنگ با اسلام‌گرایی با کشتن مسلمانان دیگر فایده‌ای ندارد، فقط با فاسد کردن آن‌ها می‌توان به پیروزی دست‌یافت و برای این کار باید به‌جای بمب بر سر مسلمانان، دامن‌های زنان مسلمان را کوتاه کرد”.

وی با اشاره به اینکه عاشورایی که امام (ره) به ما فهماند، عاشورایی برای ایستادگی در مقابل ظالمان بود، افزود: امروزه حجاب، پرچم مبارزه با هجمه، شبیخون و ناتوی فرهنگی است.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه عده‌ای در داخل به دنبال عملی کردن نقشه دشمن هستند، خاطرنشان کرد: ما در کشور بی‌حجاب معاند نداریم، مگر آن‌کسانی که در نقشه دشمن حضورداشته باشند.

رمضانی با اشاره به اینکه عدالت یکی از شاخصه‌های نظام اسلامی است ولی متأسفانه در این بخش کارهای کمی صورت گرفته است، تصریح کرد: خوشبخاته در دوره ریاست آیت‌الله رئیسی در قوه قضائیه، کارهای بسیار خوبی در حوزه عدالت، مبارزه با فساد اقتصادی در حال انجام است که باید به همین صورت ادامه پیدا کند و مردم هم حمایت می‌کنند.

وی به آسیب‌های مصرف‌گرایی کاذب اشاره کرد و گفت: این بریزوبپاش‌ها سبب شده تا سن ازدواج جوانان زیاد شود و دولت باید با برنامه‌ریزی درست جوانان را ترغیب به ازدواج کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد