صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مطالعه سیره امامان بهترین الگوی زندگی است

آیت الله رودباری با بیان اینکه هیچ‌گاه نماز را سبک نشمرید، گفت: زندگی نامه ائمه اطهار(ع) را مطالعه کرده و در زندگی الگو قرار دهید. آیت الله «سیدمجتبی رودباری» ۱۶شهریور در مراسم رونمایی از پوستر نخستین سوگواره عکس عاشورایی در حسینیه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: قیام عاشورا درس آزادگی و مبارزه با ظلم وستم است. […]

کد خبر : 37456 | 10:08 ق.ظ | ۱۷ شهریور , ۱۳۹۸

آیت الله رودباری با بیان اینکه هیچ‌گاه نماز را سبک نشمرید، گفت: زندگی نامه ائمه اطهار(ع) را مطالعه کرده و در زندگی الگو قرار دهید.

آیت الله «سیدمجتبی رودباری» ۱۶شهریور در مراسم رونمایی از پوستر نخستین سوگواره عکس عاشورایی در حسینیه سپاه قدس گیلان اظهار کرد: قیام عاشورا درس آزادگی و مبارزه با ظلم وستم است.

این عالم فرزانه با بیان اینکه امربه معروف و نهی از منکر، زکات و نماز سه علل قیام سالار شهیدان بود، گفت: امام حسین(ع) برای سلطه و تسلط بر مقام و آقایی قیام نکرده بود.

آیت الله رودباری به جایگاه ارزشمند نماز اشاره و اذعان کرد: هیچ‌گاه نماز را سبک نشمرید و سعی کنید نماز را به جماعت اقامه کنید.

وی با تاکید بر اینکه در اسلام به انجام امور به صورت تجمیع بسیار اهمیت داده شده است، افزود: مهر و محبت به همه بسیاری از مشکلات و موانع را حل خواهد کرد.

آیت الله رودباری خاطرنشان کرد: توجه به دیگران و اولویت قرار ندادن خواسته‌های خود و داشتن رفتار نیک و پسندیده از مهمترین ویژگی‌های یک مومن است.

وی تصریح کرد: تا حد امکان آیات و روایات و زندگی نامه ائمه اطهار(ع ) را مطالعه کرده و در زندگی الگو قرار دهید.

آیت الله رودباری اظهار کرد: تمام نعمت‌های خداوند برای بشر به اندازه کافی عطا شده است اگر یک نعمتی زیاد باشد مطمنا مضر خواهد بود باید به خاطر لطف بی پایان الهی خداوند منان را شاکر باشیم./ شبستان






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد