صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن کاملا شکست خورده است/ یوم‌الله ۱۳ آبان، نمایش تسلیم‌ناپذیری ملت ایران

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن در میدان عمل، کاملا شکست خورده است گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، نمایش تسلیم ناپذیری ملت ایران در چشم جهانیان خواهد بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش سراسری رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح […]

کد خبر : 37564 | 8:41 ق.ظ | ۸ مهر , ۱۳۹۸

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به اینکه امروز دشمن در میدان عمل، کاملا شکست خورده است گفت: یوم الله ۱۳ آبان امسال، نمایش تسلیم ناپذیری ملت ایران در چشم جهانیان خواهد بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، همایش سراسری رؤسا و سرپرستان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، صبح یکشنبه ۷ مهرماه ۱۳۹۸ در محل دفتر مرکزی این شورا آغاز شد.

نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در ابتدای این همایش در سخنانی به تبیین شرایط ایران در مناسبت های منطقه ای و مواجهه با استکبار جهانی و مقابله با آمریکا و تحریم های ظالمانه این کشور پرداخت و اظهار داشت: این تحلیل بر اساس اطلاعات اعلام شده از سوی منابع رسمی و اسناد متقن به دست آمده و بیانگر این واقعیت است که دشمن در صحنه میدان، کاملا تسلیم ایران و شکست خورده است.

وی در ادامه به مراسم عمومی پیش رو از جمله یوم الله ۱۳ آبان اشاره و خاطرنشان کرد: شرایط ما نسبت به سالهای گذشته، شرایط خاصی است و لذا باید هوشیار باشیم. البته دشمنی آمریکا نسبت به ملت ایران چیز جدیدی نیست و بیش از ۴۰ سال است که ادامه دارد.

لطفی ادامه داد: با توجه به شرایط امروز، تهدیدات جدیدی متوجه مراسم آتی کشور است و هجمه های جدیدی در عرصه رسانه ای و اقتصادی از سوی دشمن وجود دارد که اگر پشتیبانی و حضور مردمی در مراسم را خوب هدایت و مدیریت کنیم به فضل الهی از آنها با عزت و سربلندی عبور خواهیم کرد.

این مقام مسئول افزود: دشمن در صحنه میدان، به برکت رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، کاملا تسلیم است و طولی نخواهد کشید که با سربلندی از این پیچ تاریخی عبور خواهیم کرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به بدعهدی و شکست دولت آمریکا در موضوع برجام گفت: رئیس جمهور آمریکا با تکیه بر اطلاعات غلطی که از منابع و گروه های معاند از جمله منافقین و برخی کشورهای منطقه به دست آورده بود و با عهدشکنی در موضوع برجام، توطئه های جدیدی را بر علیه ملت ایران آغاز کرد که متوجه فشار حداکثری از منظر اقتصادی بود.

وی ادامه داد: دشمن بر این باور بود که فشار اقتصادی و حداکثری منجر به عدم تاب آوری مردم و عدم توانایی دولت در اداره کشور خواهد شد و در نهایت پذیرش مذاکره و فروپاشی و تسلیم را در پی خواهد داشت و آرمان های نظام را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

لطفی اضافه کرد: در این شرایط، ولی امر مسلمین، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، راهبرد مقاومت فعال را در پیش گرفتند و با این نگاه و با سیاست گام به گام، این راهبرد به صورت یک اجماع حداکثری در میان مردم و مسئولین به وجود آمد، و دشمن را به چالش کشید. نگاه ولی امر مسلمین این بود که مردم ایران، تحمل سختی ها را با تکیه بر آرمان ها و باورهای خود و پیوند ناگسستنی با نظام و ولایت خواهند داشت و از طرفی، اقتصاد کشور را می توان تاب آور کرد و مشکلات را مدیریت کرد. در این راستا، ایران سعی کرد با هزینه حداقلی، هزینه حداکثری را به دشمن تحمیل کند و این راهکار به خوبی جواب داد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی از آغاز نهضت تا امروز، تنها  براساس یک آرمان دینی و انسانی از جبهه مقاومت حمایت کرده است، یادآور شد، امروز جبهه مقاومت بر اساس احساس وظیفه، از ایران حمایت می کند و در صحنه عمل، آمریکا و کشورهای استکباری جهان، قادر به مقابله با این جبهه نیستند و نمی توانند وارد جنگ با این جبهه شوند.

لطفی در ادامه سخنانش به ساقط کردن پهباد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی توسط ایران اشاره و تاکید کرد: ایران هیمنه پوشالی ابرقدرت های دنیا و استکبار جهانی را شکست و امروز به همه ثابت شده است که اگر جنگی صورت بگیرد، پیروز این میدان ایران اسلامی خواهد بود.

وی با اشاره به افتخارات و عزت و سربلندی ایران در عرصه بین الملل و تحقیر و به چالش کشیده شدن قدرت دولت آمریکا اظهار داشت: توانمندی ایران اسلامی بیشتر از این هاست و امروز راهبرد آمریکا علیه ایران به چالش کشیده شده و قدرت آمریکا رو به افول است و توانمندی و حقانیت ایران به اثبات رسیده است.

یوم الله ۱۳ آبان امسال، نمایش تسلیم ناپذیری ملت ایران در چشم جهانیان خواهد بود

لطفی افزود: سیاست های شیطانی نظام سلطه و در راس آنها آمریکا، شکست خورده است و قدرت آنها محدود به رجز خوانی در حوزه رسانه ای است و ما هم باید ظهور و بروز و تبلور و نمایش حضور و قدرت خود را در میدان مراسم و مناسبت از جمله ۱۳ آبان به نمایش بگذاریم. همانگونه که در ۱۳ آبان سال گذشته که مصادف با بازگشت تحریم ها بود به بهترین نحو به نمایش گذاشتیم.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان این که نباید از دشمن غافل شد،گفت: علاوه بر اینکه به فضل الهی دشمن را شکست داده و خواهیم داد، باید در مقابل توطئه های آنها هوشیار باشیم.

وی در پایان سخنانش به موضوع پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: این مراسم دارای ظرفیت عظیمی است که همانند ۱۳ آبان، باید قدر دانست و در اینگونه اجتماعات راه را برای شیطنت دشمن بست و از این ظرفیت های مردمی و عظیم و اجتماعات باشکوه و پرشور استفاده کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد