صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






شهدای انقلاب اسلامی متعلق به تمام ملت‌ها هستند

نماینده ولی فقیه در گیلان نشاط خانواده شهدا را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: به آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان توصیه می‌کنم به دیدار خانواده شهیدان بشتابند و نشاط معنوی را از آنها بیآموزند. آیت‌الله رسول فلاحتی در منزل خانواده شهیدان عباس و کامران ساغری شهدای دوران دفاع مقدس و سعید مسافر شهید مدافع حرم حضور […]

کد خبر : 37649 | 8:28 ق.ظ | ۲۲ مهر , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان نشاط خانواده شهدا را مثال‌زدنی عنوان کرد و گفت: به آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان توصیه می‌کنم به دیدار خانواده شهیدان بشتابند و نشاط معنوی را از آنها بیآموزند.

آیت‌الله رسول فلاحتی در منزل خانواده شهیدان عباس و کامران ساغری شهدای دوران دفاع مقدس و سعید مسافر شهید مدافع حرم حضور پیدا کرد.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کسب روحیه نخستین دستاورد دیدار خانواده شهدا است اظهار کرد: نشاط خانواده شهدا مثال‌زدنی است و به آحاد جامعه به‌ویژه مسئولان توصیه می‌کنم به دیدار خانواده شهیدان بشتابند و نشاط معنوی را از آنها بیآموزند.
وی، شهدای مدافع حرم را رویش‌های جدید انقلاب اسلامی عنوان کرد و افزود: مدافعان حرم طرفداران بسیاری در داخل کشور دارد ضمن اینکه در بیرون نیز با مشاهده این رویش‌ها نسبت به مبارزه علیه ظلم و ستم و ادامه راه شهدا روحیه می‌گیرند.
آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانیم، تصریح کرد: شهدای مدافع حرم افتخار آفریدند و نظام اسلامی را در فراسوی مرزها تثبیت کردند.
نماینده ولی فقیه در گیلان به دفاع از حریم اهل بیت(ع) پس از بیش از ۱۳۰۰ سال از کربلای حسینی(ع) اشاره کرد و گفت: روزبه‌روز اشتیاق جوانان در دفاع از حرم اهل بیت(ع) مستحکم‌تر می‌شود و این ستودنی است.
وی با تاکید بر حفظ آرمان شهیدان، خاطرنشان کرد: شهدا آگاهانه برای ملت ایران افتخار آفریدند بنابراین فرهنگ و ایثار و شهادت باید به نسل‌های بعدی انتقال داده شود.
آیت‌الله فلاحتی، شهید مدافع حرم مسافر را از رویش‌های انقلاب اسلامی ذکر کرد و یادآور شد: این نشان می دهد که خدا می‌خواهد انقلاب باقی بماند و هر کس بخواهد با آن مقابله کند نابود می‌شود.
امام جمعه رشت، با اشاره به اینکه خون شهدا راه کربلا را باز کرده و مشتاقان از کشورهای مختلف برای زیارت امام حسین(ع) می‌روند، اظهار کرد: شهدای انقلاب اسلامی متعلق به تمام ملت‌های آزاده دنیا هستند.
شهیدان عباس و کامران ساغری در سال‌های ۱۳۶۱ و ۱۳۶۵ در عملیات‌های رمضان و کربلای۵ دفاع مقدس در منطقه شلمچه به شهادت رسیدند و پیکر آنها در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شده است.
شهید مدافع حرم سعید مسافر، سال ۱۳۹۵ در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه در جبهه مقاومت و مبارزه با تکفیری‌ها به درجه رفیع شهادت نائل آمد و در گلزار شهدای رشت خاکسپاری شده است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد