صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پیاده‌روی عظیم اربعین از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

آیت الله رمضانی پیاده روی اربعین را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب با محوریت عاشورا رخ داد و مسیر خود را در دنیا طی می‌کند. آیت الله «رضا رمضانی» شنبه، ۲۷ مهر در مراسم ویژه اربعین حسینی که در موکب محسنین گیلان در کربلا برگزار شد، اظهار کرد: اربعین را می‌توان […]

کد خبر : 37662 | 10:39 ق.ظ | ۲۸ مهر , ۱۳۹۸

آیت الله رمضانی پیاده روی اربعین را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: انقلاب با محوریت عاشورا رخ داد و مسیر خود را در دنیا طی می‌کند.

آیت الله «رضا رمضانی» شنبه، ۲۷ مهر در مراسم ویژه اربعین حسینی که در موکب محسنین گیلان در کربلا برگزار شد، اظهار کرد: اربعین را می‌توان دستاورد انقلاب اسلامی دانست.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه انقلاب اسلامی با محوریت عاشورا رخ داد و در  دنیا مسیر خود را طی می‌کند، افزود: عظمت و شوکت انقلاب اسلامی در دنیا روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنان نسبت به مجالس امام حسین(ع ) برنامه‌ریزی کردند تا این مجالس را برهم بزنند ولی چون موفق نشدند درصدد تغییر محتوای عاشورا شدند، گفت: در طول تاریخ انحرافات مختلفی وجود داشته است.

آیت الله رمضانی تصریح کرد: در حقیقت زیارت عاشورا تحلیل واقعه عاشوراست که خیلی دقیق به آن می‌پردازد و تحلیل هم می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه امروز باید همچون حاج قاسم سلیمانی یک پدیده شویم، خاطرنشان کرد: هر کسی به شکلی در مسیر پیاده‌روی صحنه‌هایی دید و شنید.

وی اظهار کرد: فرق بین اربعین امروز با اربعین اول در این است که در اربعین اول فقط آزار و اذیت بود و از اهل بیت حسین بن علی(ع ) با سنگ و … پذیرایی کردند اما در اربعین امروز موکب‌دآران عراقی از همه توان خود برای پذیرایی زوار حسین(ع ) تلاش می‌کنند تا خستگی به آنها غلبه نکند.

آیت الله رمضانی با بیان اینکه آیت الله بهجت(ره ) سفارش کرده بود چند روزی که کربلا هستید روضه حضرت علی اصغر(ع) بخوانید، افزود: حضرت علی اصغر(ع) باب الحوائج کربلاست و گره‌های بزرگ را باز می‌کند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد