صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






دشمن از احیای مقاومت در جهان اسلام زخم‌خورده است

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رشد مسؤولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین نیاز جامعه است، گفت: جامعه امروز کم و کاستی‌هایی دارد که تحقق عدالت اجتماعی از ضروری‌ترین آن است. آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید والامقام بخش چابکسر در مسجد بازار چابکسر اظهار کرد: شهدا […]

کد خبر : 37739 | 12:34 ب.ظ | ۸ آبان , ۱۳۹۸

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه رشد مسؤولیت پذیری در نظام جمهوری اسلامی مهم‌ترین نیاز جامعه است، گفت: جامعه امروز کم و کاستی‌هایی دارد که تحقق عدالت اجتماعی از ضروری‌ترین آن است.

آیت‌الله رضا رمضانی در مراسم یادواره ۱۲۹ شهید والامقام بخش چابکسر در مسجد بازار چابکسر اظهار کرد: شهدا برای زنده ماندن اسلام ناب محمدی و دفاع از مرزهای کشور در برابر دشمنان ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند.

وی حفظ اسرار مردم، مدارا با خلق و دستگیری از آن‌ها و صبور بودن را از ویژگی‌های یک مؤمن واقعی خواند و افزود: یکی از ویژگی‌های شهدا که سبب می‌شود تا از جایگاه رفیع کرامت در نزد خداوند برخوردار شوند صبور بودن به معنای واقعی کلمه است آنان توانستند با صبر در برابر دشمنان مقاومت کنند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دین پیامبر اسلام دین رأفت و کرامت بوده که شهدا از مکتب اسلام درس محبت و کرامت را آموختند، تصریح کرد: کسی که به حقیقت کرامت می‌رسد درواقع دارای روح بزرگی بوده که مسؤولیت متوجه اوست و این حس مسؤولیت پذیری است که موجب می‌شود تا در عرصه‌های مختلف دغدغه مند شده و جامعه از برکات آن مانند رفع ذلت، خواری، جهالت، استثمار و عقب‌ماندگی بهره‌مند شود.

وی جهاد را دری از درهای بهشت خواند که تنها برای دوستداران و اولیای خدا گشوده می‌شود، گفت: مردم در روز قیامت به حال شهدا غبطه می‌خورند که از جایگاه بلندی در بهشت برخوردار هستند.

رمضانی با بیان اینکه آگاهی موجب می‌شود تا جامعه در همه امور پیشرو باشد و نقش شهدا آگاه کردن جامعه بوده است، افزود: انسان‌های گمراه از دین به‌عنوان ابزاری برای کسب قدرت بهره می‌گیرند نه برای سازندگی، این افراد منکر را معروف و معروف را منکر می‌شناسند.

وی با تأکید بر لزوم تقویت حس مسؤولیت پذیری در جامعه امروز بیان کرد: رشد مسؤولیت پذیری افراد موجب می‌شود تا جامعه به‌سوی ذلت، خواری و استثمار سوق پیدا نکند و کرامت آن حفظ شود.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه حس مسؤولیت پذیری ملت ایران موجب شد تا انقلاب اسلامی شکل گیرد و اجازه ندهند تا استعمار آنان را استعمار کند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب به‌ویژه استکبار از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با آرایش‌های مختلف نظامی و جنگی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی که به خود گرفت، اجازه نداد که دین در رأس حکومت و اسلام محتوای حکومت باشد و مردم در عرصه‌های مختلف حضور یابند.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای به‌زانو درآوردن ملت ایران و نابودی نظام جمهوری اسلامی گفت: جمهوری اسلامی برای مقاومت در برابر دشمن ظالم و حفظ امنیت کشور بهترین نیروهای خود را در خارج از مرزها و سوریه بکار گیری کرده است.

رمضانی بندگی بشر در برابر پروردگار را مستلزم کفر ورزیدن به طاغوت دانست و افزود: انسان‌های مؤمن نسبت به‌زور و کفار مقاومت کرده و نسبت به همدیگر متواضع هستند.

وی انقلاب اسلامی را مرجع و ملجأ تمام آزادی خواهان جهان برشمرد و گفت: در دنیای امروز امام خمینی (ره) یک ذخیره برای نجات بشر از یوغ استعمار و استثمار بود و امروز پس از گذشته ۴۰ سال از عمر باعظمت انقلاب اسلامی در مسیر خود حرکت می‌کند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به کم و کاستی‌های نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: عدم جدی بودن در توزیع قدرت، عدم پیشرفت نسبت به برخی موضوعات عدم توزیع عادلانه ثروت از معضلات جامعه بوده و درواقع اجرای عدالت و مبارزه با فساد در جامعه امری ضروری بوده که اجرای آن آمال همه انبیا و زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه هر کوتاهی برای اجرای عدالت اجتماعی قابل بخشودن نیست، بیان کرد: با توجه به اینکه در نزدیک انتخابات مجلس قرار داریم انتظار می‌رود افراد دلسوز و متخصص که می‌توانند با حس مسؤولیت پذیری خود را در زحمت و رنج بیندازند اما عدالت در کلمه واقعی آن برای مردم محقق شود وارد عرصه شوند.

رمضانی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود هزینه عظیمی برای زمینه‌سازی ظهور پرداخت کرده‌اند، افزود: در مسیر انقلاب کسانی که در خط‌های مقدم مسؤولیت هستند باید به وظایف خود به‌درستی عمل کنند و هر چه جلوتر می‌رویم این مسؤولیت سنگین‌تر می‌شود درحالی‌که دشمن برای ناامیدی و مأیوس کردن ملت ایران هزینه‌های سنگینی را می‌پردازد تا بتواند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

وی گفتمان انقلاب اسلامی را گفتمان جهانی و انقلاب ما را یک انقلاب ارزشی دانست و تصریح کرد: گفتمان جهانی هزینه جهانی هم دارد که باید پرداخت شود کار امروز زیادتر از گذشته است در هشت سال دفاع مقدس همه دشمن را می‌شناختند اما امروز دشمن با هجمه فرهنگی و استحاله فرهنگی تلاش می‌کند تا بی‌حجابی و ولنگاری را در جامعه ترویج با گسترش ضد ارزش‌ها، فرهنگ ملت ما را تغییر دهد و از این طریق به جمهوری اسلامی ضربه وارد کند.

وی واردکردن تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی دشمن بر ملت ایران را شیوه دیگر مبارزه استکبار با نظام جمهوری اسلامی خواند و بیان کرد: دشمن در جریان مقاومت لبنان، سوریه، عراق و افغانستان که رهبریت همه این جریان‌های مقاومت در جهان اسلام با امام خامنه‌ای بوده زخم‌خورده است.

 نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه باید امروز دشمن را شناخت، محکم در برابرش ایستاد و قلبش را نشانه گرفت، گفت: باید قدر شهدا را بیشتر بدانیم که با حس مسؤولیت پذیری و نجات جامعه در برابر زور، ظلم، استکبار و استثمار مقاومت و ایستادگی کرده و جان عزیزشان را در این مسیر نثار کردند تا زمینه ظهور فراهم شود./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد