صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






کرسی‌های انقلاب اسلامی به دست افراد بی‌بصیرت نیفتد

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز سایه جنگ هم از کشور دور شده، گفت: باید دقت کنیم تا در انتخابات کرسی‌های مدیریت به دست افراد بی‌بصیرت نیفتد و افراد عافیت‌طلب بر کرسی قرار نگیرند. سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم یادواره ۱۱ شهید والامقام منطقه قلعه رودخان در مسجد جامع شهدای قلعه رودخان با […]

کد خبر : 37741 | 12:35 ب.ظ | ۸ آبان , ۱۳۹۸

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه امروز سایه جنگ هم از کشور دور شده، گفت: باید دقت کنیم تا در انتخابات کرسی‌های مدیریت به دست افراد بی‌بصیرت نیفتد و افراد عافیت‌طلب بر کرسی قرار نگیرند.

سردار محمدعلی حق‌بین در مراسم یادواره ۱۱ شهید والامقام منطقه قلعه رودخان در مسجد جامع شهدای قلعه رودخان با بیان اینکه تمام دوران زندگی ائمه درس بزرگی برای بشریت است، اظهار کرد: اگر بتوانیم هرکدام از درس ائمه را در زندگی خود پیاده کنیم قطعاً در مسیر شهدا گام گذاشته‌ایم.

وی با بیان اینکه امنیت امروز کشور حاصل جان‌فشانی شهدا و رشادت‌های آنان است، گفت: مردم کشور نیز در طول انقلاب تاکنون با تأسی از ولایت‌فقیه و حرکت در مسیر شهدا به‌پای انقلاب و در برابر استکبار ایستادگی کردند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا دنیاطلبان بر کرسی قدرت قرار نگیرند، تصریح کرد: عده‌ای در شرایط سخت جنگ تحمیلی در گوشه‌ای نشستند و بعد از جنگ وارد عرصه‌های انتخاباتی شده و با شعارهای زیبا و تصاحب رأی مردم، بر کرسی‌های مختلف نشستند.

حق‌بین با بیان اینکه امروز شرایط سخت جنگ تمام شد و سایه جنگ هم از کشور دور شده، افزود: باید دقت کنیم تا در انتخابات کرسی‌های مدیریت به دست افراد بی‌بصیرت نیفتد و افراد عافیت‌طلب بر کرسی قرار نگیرند.

وی با بیان اینکه برخی اوقات به افرادی رأی می‌دهیم که از تریبون مجلس صدای دشمن را اعلام می‌کنند، خاطرنشان کرد: حق نداریم به‌هیچ‌عنوان با دشمنان دست دهیم و به آنان اعتماد کنیم و نباید حرف‌های دشمن را در کشور مطرح کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اذعان به اینکه کشورهایی که منافقین را در کشور خود جای می‌دهند دلسوز ایران نیستند، گفت: کشورهای آمریکایی و اروپایی خود در بدهی‌های تریلیون دلاری غرق هستند و قطعاً این کشورها نمی‌توانند به اقتصاد و توسعه کشور کمک کنند.

حق‌بین با بیان اینکه هرگاه مردم یک کشور شعار خداخواهی بدهند آن کشور رستگار می‌شوند، افزود: هرگاه قومی عافیت‌طلبان و دنیاطلبان در رأس امور باشند خدا فراموش خواهد شد و باید توجه کنیم که اسلام ظاهری را در جامعه پیاده می‌کنیم یا اسلام باطنی.

وی با بیان اینکه برخی در لباس دین قرارگرفته و علیه دین اقدام می‌کنند، تصریح کرد: باید در انتخابات کسانی را انتخاب و به کرسی مدیریت برسانیم که قدرت و توانایی مقابله رویارویی با دشمن را داشته باشند.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان با اذعان به اینکه امروز سرمایه انقلاب گران‌بها است، خاطرنشان کرد: عده‌ای در طول انقلاب فرهنگ غربی را در کشور و بین جوانان ترویج کرده‌اند ولی همان افراد در جایگاه مدافع انقلاب و شاکی قرارگرفته‌اند.

حق‌بین باید تلاش کنیم تا انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد، گفت: امروز انقلاب اسلامی به کشورهای دیگر صادرشده و اکثر مردم با تأسی از انقلاب اسلامی مقابل استکبار ایستادگی کرده‌اند./ فارس






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد