صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






فهم عمیق دانش‌آموزان در عرصه‌های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است

نماینده ولی فقیه در گیلان به قدرت تجزیه و تحلیل دانش آموزان نسبت به موضوع های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: فهم عمیق دانش آموزان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است. آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان انجمن های اسلامی و بسیجی به مناسبت ۱۳ آبان […]

کد خبر : 37758 | 2:30 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۸

نماینده ولی فقیه در گیلان به قدرت تجزیه و تحلیل دانش آموزان نسبت به موضوع های مختلف جامعه اشاره کرد و گفت: فهم عمیق دانش آموزان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار جمعی از دانش آموزان انجمن های اسلامی و بسیجی به مناسبت ۱۳ آبان روز دانش آموز با تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) و تبریک امامت ولی عصر(عج) اظهار کرد: روز دانش آموز متعلق به دانش آموزان و ملت ایران است.
وی به کسب دستاوردهای دانش آموزان پس از انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: فهم عمیق دانش آموزان در عرصه های مختلف از دستاوردهای انقلاب اسلامی است.
امام جمعه رشت با بیان اینکه ارتقای آگاهی دانش آموزان هنر مدیران ارزشی کشور است، تصریح کرد: جوانان ما از رجال سیاسی کشور اطلاعات کافی دارند و می توانند این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنند.
آیت الله فلاحتی، وجود اندیشه های بلند و قدرت تجزیه و تحلیل را نشان دهنده رشد و بالندگی نوجوانان و جوانان دانست و بیان کرد: هدف از تشکیل اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش آموزی این است که انسان در تراز انقلاب اسلامی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نیامد تنها به مسائل رفاهی و اقتصادی جامعه بپردازد، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی آمد که انسان را برای تمدن اسلامی بسازد.
نماینده ولی فقیه در گیلان به مخالفت آمریکا و قدرت های پوشالی علیه نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: ایران با ظرفیت منابع انسانی برای آمریکا و قدرت های پوشالی خطرناک است.
آیت الله فلاحتی، در ادامه نخستین وظیفه آحاد جامعه را خودسازی عنوان کرد و یادآور شد: تمام آثار بدی که پس از انقلاب دیدیم و افرادی در کنار امام(ره) بودند و ریزش کردند به دلیل خودسازی در این افراد بود.
وی با اشاره به اینکه انسانی که خودساخته شود فراز و نشیب ها او را از خط اصلی دور نمی کند، اظهار کرد: نماز اول وقت از زیربناهای خودسازی است ضمن اینکه روزه در خودسازی تاثیرگذار است.
امام جمعه رشت، وجود دوست خوب در خودسازی را مهم ذکر کرد و افزود: تلاش کنید همیشه به مسجد بروید زیرا مسجد محل ورود ملائکه های خدا است.
آیت الله فلاحتی، خواستار تلاوت روزانه یک آیه از قرآن توسط دانش آموزان شد و بیان کرد: تداوم در تلاوت موجب گرایش انسان به قرآن می شود.
وی با اشاره به روایتی مبنی براینکه هر کس به پدر، مادر و استاد خود احترام بگذارد خدا به علم، مال و عمر او برکت می دهد، تصریح کرد: خدا آخرت این انسان را تضمین می کند.

فعالیت ۴ تشکل دانش آموزی در معاونت پرورشی آموزش و پرورش گیلان

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش گیلان نیز در دیدار مذکور به فعالیت ۴ تشکل بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان، سازمان دانش آموزی و هلال احمر در این معاونت اشاره کرد و گفت: تشکل های مذکور در راستای برنامه های فرهنگی فعالیت می کنند.
جمیل عباسی غریب، خواستار حمایت نهادها و ارگان های دیگر به منظور فعالیت بیشتر تشکل های دانش آموزی شد و بیان کرد: اردوی راهیان نوز از فعالیت های بسیج دانش آموزی محسوب می شود و انتظار داریم از فعالیت جوانان و نوجوانان در این عرصه حمایت پر رنگ تری شود.
رئیس سازمان بسیج دانش آموزی گیلان نیز در دیدار مذکور با اشاره به سالروز شهادت حسین فهیمده در ۸ آبان، اظهار کرد: این امر یادآور شهادت ۳۶ هزار دانش آموز شهید کشور است.
علی رفاهتی به اجرای طرح یاوران ولایت توسط سازمان بسیج دانش آموزی اشاره کرد و افزود: دوره مهارت آموزی دانش آموزان در راستای طرح یاوران ولایت انجام می شود.
وی با بیان اینکه راهیان نور میراث گرانبهای دوران دفاع مقدس است، تصریح کرد: سالانه بیش از ۱۰ هزار دانش آموز گیلانی به مناطق عملیات دوران دفاع مقدس اعزام می شوند.
مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان گیلان نیز در دیدار مذکور گفت: مسئولیت عمق بخشیدن بصیرت دانش آموزان به دانش آموزان توسط مقام معظم رهبری به این اتحادیه سپرده شده است.
یاسر تقوی به تشکیل دبیرخانه گام دوم انقلاب در وزارت آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: دبیری آن به اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان واگذار شده است.

.

.

.

 






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد