صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






آمریکا، دجال و دروغگوی بزرگ جهان معاصر است

امام جمعه اسالم به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع حادثه سیل اشاره کرد و گفت: جان مردمی که از روی پل تردد می‌کنند به ویژه دانش‌آموزان، در خطر است.  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اسالم، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به […]

کد خبر : 37764 | 6:44 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۸

امام جمعه اسالم به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع حادثه سیل اشاره کرد و گفت: جان مردمی که از روی پل تردد می‌کنند به ویژه دانش‌آموزان، در خطر است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اسالم، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع) به بیان فضائل و ویژگی‌های آن حضرت پرداخت و اظهار کرد:‌ این امام همام نقش مهم و بی‌بدیلی در زمینه‌سازی دوران غیبت امام مهدی(عج) و تربیت جامعه اسلامی با رجوع به منابع فقهی و اطاعت و پیروی از فقهای واجد شرایط در دوران غیبت داشت.

وی با گرامیداشت یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، حوادث تاریخی پیش آمده در این روز را حلقه‌های متصل یک زنجیر دانست و گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، شهادت دانش‌آموزان انقلابی و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا همگی در امتداد یکدیگر یعنی استقرار انقلاب اسلامی و قطع دست آمریکای جنایتکار از ایران بود.

امام جمعه اسالم با بیان اینکه اسناد خیانت و جاسوسی آمریکا در محل سفارت کشف و آشکار شد، تصریح کرد: آمریکا دجال و دروغگوی بزرگ جهان معاصر است.

باقری ادامه داد: ادعای آمریکا در کشتن «ابوبکر البغدادی»، سرکرده داعش یک نمایش تبلیغاتی جهت فریب دادن و منحرف کردن افکار عمومی جهان از تصاحب نفت شمال سوریه و سرپوش گذاشتن بر شکست‌های مفتضحانه نظام سلطه در منطقه است.

وی داعش و گروه‌های تروریستی را دست‌پرورده آمریکا دانست و یادآور شد: آمریکا خود بزرگترین حامی تروریسم در جهان است و اگر راست می‌گویند جنازه ابوبکر البغدادی را نشان دهند؟!

امام جمعه اسالم با اشاره به سخنان مطرح شده اخیر درخصوص تعامل سازنده یا تقابل مستمر با دنیا توسط مسئولان کشور و تلاش عده‌ای برای تصویب «FATF»، عنوان کرد: هیچکس مخالف تعامل سازنده با دنیا در چارچوب حفظ عزت و منافع کشورمان نیست، اما در کنار تعامل سازنده با دنیا با مستکبران و زورگویان تا دفع شر آنها تقابل خواهیم داشت؛ چرا که اگر با دشمن تقابل نکنیم می‌خواهد کلاهی گشاد همچون «FATF» بر سر ما بگذارد.

باقری با اشاره به تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص ناآرامی‌های اخیر عراق و لبنان خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند، مسئله اصلی عراق و لبنان برای همه دلسوزان این دو کشور باید تامین امنیت باشد؛ چیزی که دشمن به دنبال سلب آن از کشور ما بوده و هست، اما به لطف خدا و حضور به‌موقع مردم در صحنه‌ها نقشه دشمنان خنثی شد.

وی در پایان به وضعیت نامناسب پل شکسته اسالم بعد از گذشت چند هفته از وقوع حادثه سیل اشاره کرد و گفت: جان مردمی که از روی پل تردد می‌کنند به ویژه دانش‌آموزانی که هر روز مجبورند جهت رفتن به مدرسه از این مسیر خطرناک بگذرند، در خطر است لذا مسئولان هرچه سریع‌تر پل عابر پیاده موقت را نصب کنند و یا وسیله حمل و نقل عمومی برای انتقال دانش‌آموزان قرار دهند.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد