صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۱۳ آبان از روزهای سرنوشت‌ساز تاریخ انقلاب اسلامی است

امام‌جمعه موقت رودسر با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی برای دفع تهدیدها گفت: تهدیدهای دشمن داخلی و سیاست‌بازی‌های آن‌ها به‌مراتب خطرناک‌تر از دشمن خارجی است و باید مراقب بود. حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم ابراهیمی در آئین خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز شهادت حسین فهمیده و بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: […]

کد خبر : 37771 | 6:00 ق.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۸

امام‌جمعه موقت رودسر با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی برای دفع تهدیدها گفت: تهدیدهای دشمن داخلی و سیاست‌بازی‌های آن‌ها به‌مراتب خطرناک‌تر از دشمن خارجی است و باید مراقب بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عظیم ابراهیمی در آئین خطبه‌های سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته شهرستان رودسر با گرامیداشت ۱۳ آبان روز شهادت حسین فهمیده و بسیج دانش‌آموزی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و حسین فهمیده الگویی برای نوجوانان است.

وی با اشاره به اینکه ۱۳ آبان، ۹ دی و ۲۲ بهمن از روزهای سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی است، افزود: همه ملت ایران با انسجام و وحدت در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور پیدا خواهند کرد تا به استکبار ثابت کنند که محکم در مقابل او ایستاده‌اند و با استکبار سازش نمی‌کنند.

امام‌جمعه موقت رودسر با تأکید بر اینکه مرگ بر آمریکا شعار اصلی ملت ایران است، تصریح کرد: عده‌ای در داخل، با ایجاد ناامیدی و یاس در مردم تلاش می‌کنند تا با این تفکر که برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید با دنیا صلح کرد و شعار مرگ بر آمریکا که ۴۰ سال بر زبان ملت ایران جاری بوده اشتباه است.

وی با اشاره به آیات قرآنی که خداوند فرموده در مقابل کاری که موجبات خشم کفار را فراهم می‌کند محکم بایستید، گفت: هر گامی که در راهپیمایی ۱۳ آبان برداشته می‌شود سبب خشم دشمن خواهد شد و در نزد خداوند از ارج و ثواب بالایی برخوردار است.

ابراهیمی با تأکید بر لزوم دشمن‌شناسی برای دفع تهدیدها بیان کرد: تهدیدهای دشمن داخلی و سیاست‌بازی‌های آن‌ها که موجبات دوقطبی شدن کشور را فراهم می‌کند به‌مراتب خطرناک‌تر از دشمن خارجی است و باید مراقب بود.

وی با اشاره به اینکه پشتیبانی از ولایت‌فقیه موجب می‌شود تا به مملکت آسیبی نرسد، خاطرنشان کرد: ملت ولایت مدار و ظلم‌ستیز ایران اسلامی برای مبارزه با استکبار جهانی ۱۳ آبان امسال را باشکوه‌تر و پرشورتر برگزار خواهند کرد.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد