صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






مراسم بزرگداشت روز جهانی مبارزه با استکبار جهانی در هزار نقطه کشور برگزار می‌شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن اعلام برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان با شعار’ استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا’ در حدود هزار نقطه کشور برگزار می شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله […]

کد خبر : 37785 | 6:47 ب.ظ | ۱۱ آبان , ۱۳۹۸

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ضمن اعلام برنامه های روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در کشور گفت: مراسم یوم الله ۱۳ آبان با شعار’ استکبارستیزی و مقاومت اسلامی؛ سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا’ در حدود هزار نقطه کشور برگزار می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، نصرت الله لطفی صبح شنبه ۱۱ آبان در نشست خبری اعلام برنامه های مراسم یوم الله ۱۳ آبان با تحلیل رویدادهای درس آموز و سرنوشت ساز ۱۳ آبان سالهای ۱۳۴۳ (تبعید حضرت امام خمینی رحمت الله علیه) ۱۳ آبان سال۱۳۵۷(کشتار دانش آموزان به دست رژیم پهلوی با حمایت آمریکا) و ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸(تسخیر لانه جاسوسی سابق آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام) گفت:یوم الله ١٣ابان یکی از روزهای پرفروغی است که با سه رویداد مهم در قبل و بعد از انقلاب کلیدخورد.

وی گفت: یوم‌الله ۱۳ آبان در سه مقطع تاریخ کشورمان سه چهره تقابل استکبارستیزی را به نمایش گذاشت اول در تصویب قرارداد کاپیتولاسیون که امام راحل زمانی که احساس کرد عزت ایرانی با این مصوبه نادیده قرار گرفته شده، فریاد برآورد ولو به قیمت تبعید ۱۵ ساله از کشور؛ رویداد دومی که با آینده‌نگری امام عزیز انجام شد این بود که ایشان در سال ۴۲ فرمودند ‘سربازان من در گهواره هستند’ و این سربازان در زمان انقلاب به میدان آمدند و بعد از پیروزی انقلاب هم در میدان حاضر بودند؛ همچنین بعد از پیروزی انقلاب در این روز، دانشجویان خط امام لانه جاسوسی طاغوت اعظم را تسخیر کردند، امروز هر وجدان بیداری در دنیا فریاد استکبارستیزی و شعار مرگ بر آمریکا را یک وظیفه انسانی می‌داند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور عنوان کرد: با جهانی شدن شعار مرگ بر امریکا؛ امروزه هر وجدان بیدار و هرانسان آزاده در دنیا، فریاد استکبارستیزی و مرگ برامریکا را وظیفه و فضیلت انسانی می داند.

لطفی عنوان کرد: مکتب شهادت و رشادت ١٣ آبان به همه نشان داد دیوار استکبار فروریختنی است و این روز فرصتی برای تبیین چرایی استکبارستیزی با ماهیتی دینی، قرآنی و انقلابی است که محدود به قشرخاصی نیست و مختص همه ایرانیان است و مردم عزیز ایران به چشم خود دیدند قدرتی که در ذهن عده‌ای مانند کوه استوار تلقی می‌شد، مانند کاهی بیش نبود.

.

http://ccoip.ir/uploads/cam28618.jpg

.

 وی با تاکید براینکه روز ملی مبارزه با استکبار را باید تکریم کرده و به نسل جوان نیز درباره علت گرامیداشت آن آموزش های لازم را ارائه دهیم، گفت: آگاهی بخشی و فرهنگسازی روز ١٣ آبان برای نسلی که در این روز  تاریخی حضور نداشتند، باعث می شود دشمنان نتوانند شبهاتی که می خواهند را در ذهن دانش آموزان نسبت به چرایی راهبرد مقاومت فعال و مرگ برآمریکا و استکبارستیزی در اذهان دانش آموزان ایجاد کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان با تصویب مجلس برای هر سال با عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار» نامیده شده است.

 لطفی پیرامون ضرورت اطلاع رسانی مناسب برای حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ١٣آبان بیان کرد: آمریکا با اسلام استکبار ستیز مخالف است. دشمنی آمریکا با ایران یک دشمنی راهبردی و ماهوی است و نه تاکتیکی، لذا با توجه به تشدید سیاست های خصمانه نظام سلطه و هدف قرار دادن مردم، امسال شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم در مراسم یوم الله ۱۳ آبان خواهیم بود و با یاری خداوند متعال مراسمی تماشایی برگرار خواهد شد.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور شعار امسال مراسم یوم الله  ١٣ آبان را در راستای تحقق بیانیه گام دوم ‘ استکبارستیزی و مقاومت اسلامی سرآغاز افول و فروپاشی آمریکا’ اعلام کرد و افزود: بزرگداشت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی محدود به دانش آموزان نیست و به همه اقشار جامعه از صنف های مختلف و گرایش های جناحی و سلائق مختلف تعلق دارد.

وی با اشاره به حادثه آرامکو افزود: راهبرد مقاومت فعال نشان داد تمام هزینه های این کینه ها و خصومت ها را نباید تنها ایرانیان پرداخت نمایند بلکه قدرت راهبرد فعال عاملی بازدارنده برای جنگ سرد و فرصتی برای تمدید روحیه دینی و ضداستکباری را فراهم آورد.

 لطفی بیان کرد: سرآغاز افول و فروپاشی امریکا به استناد اسناد قطعی نزدیک است. این نظریه از سوی خود آمریکایی ها بیان شده است و اولین مطرح کنندگان افراد با مکاتبی از درون خود جامعه آمریکاهستند. به عبارت دیگر، آمریکایی ها افول از ابرقدرتی جهان و نیز افول در شاخصه های سیاسی اقتصادی و فرهنگی را در پیش دارند.

.

http://ccoip.ir/uploads/cam28651.jpg

.

 وی گفت: مراسم یوم الله ١٣ آبان روز دوشنبه در حدود هزار شهر و شهرستان و از ساعت٩:٣٠ دقیقه صبح برگزار می شود. این مراسم در تهران مقابل لانه جاسوسی آمریکا با حضور اقشار مختلف مردم باسخنرانی امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه مدیران ارگان‌ها و نهادها حضور در این مراسم را افتخاری برای خود بدانند، اظهار کرد: یکی از مطالبات به حق مردم، چرایی عدم حضور مسئولان در مراسم یوم الله ۱۳ آبان است؛ امروز اگر کسی سمتی را در دستگاه و یا ارگانی دارد به سبب همین جانفشانی و روحیه ضد استکباری مردم است که اگر مقاومت ۸ ساله مردم نبود امکان اخذ مسئولیت برای آقایان فراهم نمی شد بنابراین کسانی که ولایی و انقلابی هستند باید در مراسم یوم الله ۱۳ آبان حضور داشته باشند.

 قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: ١۵٠خبرنگار، عکاس  و تصویربردار خارجی نمایش استکبار ستیزی یوم الله ١٣آبان را اطلاع رسانی می کنند و قریب به ٢هزار و ۵٠٠عکاس و خبرنگار کشوری نیز پوشش دهنده این حماسه وحدت بخش خواهند بود.

 وی در ادامه با اشاره به سخنرانان برخی از استان های کشور تصریح کرد: سخنرانان یوم الله ١٣ آبان در مشهد، سردار صفوی؛ در قزوین حجت الاسلام والمسلمین سعیدی رئیس عقیدتی  سیاسی ستاد کل نیروهای مسلح، در قم حجت الاسلام والمسلمین صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، در زنجان حجت الاسلام والمسلمین علوی وزیر اطلاعات، در بندرعباس آقای حسین مظفر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در خوزستان آقای حمید مقدم فر؛ در اصفهان سردار سپهر؛ در کرمان هم آقای منوچهر متکی و در یاسوج حجت الاسلام والمسلمین اختری و در البرز سردار جوانی معاون سیاسی سپاه خواهند بود

لطفی در پایان گفت: زنگ ملی مبارزه با استکبار جهانی روز دوشنبه به صورت همزمان در ١١٠هزار مدرسه در سراسر کشور نواخته می شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد