صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






گرامیداشت دهه وحدت در گیلان با رمز یا بقیه الله

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در ۹ ربیع‌الاول را آغاز دهه وحدت در گیلان دانست و گفت: رمز عملیات دهه وحدت در گیلان «یا بقیه الله» است. حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جامعه بشری حول محور انسان کامل به همه آرزوهای انسانی و الهی خویش […]

کد خبر : 37898 | 7:51 ق.ظ | ۱۶ آبان , ۱۳۹۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در ۹ ربیع‌الاول را آغاز دهه وحدت در گیلان دانست و گفت: رمز عملیات دهه وحدت در گیلان «یا بقیه الله» است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه جامعه بشری حول محور انسان کامل به همه آرزوهای انسانی و الهی خویش نائل می‌شود، اظهار کرد: امام زمان(عج) رکن رکین وحدت‌أفرین است.

وی سالروز آغاز امامت امام زمان(عج) در ۹ ربیع‌الاول را آغاز دهه وحدت در گیلان دانست و افزود: جامعه بشری زمانی به حقیقت وحدت دست پیدا می‌کند که همه آحاد انسان‌ها ذیل حکومت عدالت‌گستر عالم از صلح و صفا و رشد و ارتقا بهره‌مند شوند لذا همه فرق و مذاهب اسلامی اعم از برادران شیعه و سنی باید برای ظهور منجی آخرالزمان دست به دعا شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه برادران اهل سنت منطقه همواره در اظهار محبت به اهل بیت(ع) در کنار شیعیان هستند، گفت: بشریت در زمان ظهور منجی آخرالزمانی به واسطه استقرار حق به وحدت، آرامش، صلح، امنیت و عدالت می‌رسد لذا رمز عملیات دهه وحدت در گیلان «یا بقیه الله» است.

مهدوی با اشاره به آیه «بَقِیَّتُ اللَّهِ خَیْرٌ لَکُمْ إِنْ کُنْتُمْ مُؤْمِنِینَ»، عنوان کرد:‌ سازمان تبلیغات اسلامی در راستای وظیفه ساماندهی تبلیغات و شئونات مذهبی همانند سال‌های گذشته اقدام به برگزاری ویژه‌برنامه‌های هفته وحدت می‌کند. امسال ۱۰ها برنامه وحدت‌آفرین و تقریبی از سوی دستگاه‌های فرهنگی در سه شهرستان آستارا، تالش و رضوانشهر که برادران شیعه و سنی به صورت تلفیقی در کنار هم زندگی می‌کنند، برگزار می‌شود.

وی از حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان در یکی از شهرستان‌های مذکور همزمان با هفته وحدت خبر داد و اضافه کرد: ۱۸ آبان‌ماه همایش مشترک برادران اهل سنت و شیعه با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار، ائمه جمعه، علما، مسئولان، تشکل‌های مذهبی و موسسات قرآنی در شهرستان تالش برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان برگزاری شب شعر با موضوع هفته وحدت، برگزاری مسابقه عکس با محوریت وحدت برادران اهل سنت و شیعه، برگزاری محفل «شبی با قرآن» در سه شهرستان مذکور، ویزیت رایگان و برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری همزمان با هفته وحدت را از دیگر برنامه‌ها دانست و متذکر شد: برای نخستین‌بار یادواره ۱۵۴ شهید انقلاب و دفاع مقدس اهل سنت استان گیلان همراه با تجلیل از شهدای اهل سنت مدافع حرم در اسالم برگزار خواهد شد.

مهدوی با بیان اینکه خوشبختانه در گیلان برادران اهل سنت و شیعه همدل و همسو هستند، خاطرنشان کرد:‌ اگرچه شبکه صهیونیستی وهابیت سالیان سال است هزینه‌های گزافی برای انشقاق در منطقه انجام داده، اما خروجی همه این هزینه‌ها ارادت بیشتر شیعیان و اهل سنت به مقام اهل بیت(ع) بوده و همدلی و انس مسلمانان را روزافزون کرده است.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های میلیاردی نفوذی‌های وهابی در گیلان برای اختلاف‌انگیزی بین شیعه و سنی، گفت:‌ تکاپو و تلاش شبکه صهیونیستی وهابی و آل یهود سعودی همچنان ادامه دارد. امروز تشیع انگلیسی فرقه شیرازی نیز با اصرار بر برگزاری دهه‌های مجعول برائت به نوعی همگام با نظام صهیونیسم درصدد ایجاد اختلاف و انشقاق بین برادران شیعه و سنی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه فعالیت‌های رسانه‌ای و تبلیغی مهره‌های صهیونیستی به برکت خون شهدا خروجی قابل اعتنایی ندارد، تاکید کرد: با گذر از فتنه‌های داعش و اسلام آمریکایی و تشیع انگلیسی شاهد قوام و دوام وحدت مسلمین در سایه نظام اسلامی هستیم و امیدواریم گام دوم انقلاب را با وحدت بیشتر آحاد ملت ایران طی کنیم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد