صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در میدان شهدای ذهاب رشت

اصحابی از تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در میدان شهدای ذهاب رشت همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: یادواره ۹۲ هزار بسیجی همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار می‌‌شود. سرهنگ «جمشید اصحابی» در نشست هماهنگی هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در شهر […]

کد خبر : 37916 | 9:06 ق.ظ | ۲۱ آبان , ۱۳۹۸

اصحابی از تجمع ۱۰ هزار نفری بسیجیان در میدان شهدای ذهاب رشت همزمان با هفته بسیج خبر داد و گفت: یادواره ۹۲ هزار بسیجی همزمان با سراسر کشور در رشت برگزار می‌‌شود.

سرهنگ «جمشید اصحابی» در نشست هماهنگی هفته بسیج در سالن اجتماعات فرمانداری رشت اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های متنوعی در شهر و روستای شهرستان رشت برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در رشت ۲۱۲ پایگاه بسیج فعال است گفت: در این پایگاه‌ها به‌صورت خودجوش و مردمی برنامه‌های هفته بسیج برگزار می‌شود.

اصحابی اذعان کرد: ساخت ۵۰۰ واحد مسکن سیل‌زدگان در استان گلستان از اهم برنامه‌های سپاه و بسیج است که در دست اجرا دارد.

وی ادامه داد: تجمع ۱۰ هزار بسیجی در میدان شهدای ذهاب رشت با حضور سخنران کشوری، برپایی نمایشگاه هفته بسیج در سبزه‌میدان رشت، تحویل پنج واحد مسکونی به محرومان و تجدید میثاق با شهدا از اهم برنامه‌های هفته بسیج در مرکز استان است.

فرمانده سپاه ناحیه رشت تصریح کرد: یادواره ۹۲ هزار بسیجی همزمان با سراسر کشور در شهر رشت برگزار می‌شود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد