صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






برخورد قاطع با تخلفات انتخاباتی در راهیابی افراد اصلح به مجلس موثر است

رئیس‌کل دادگستری گیلان گفت: برای کمک به مردم جهت انتخاب فرد اصلح بایستی با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد قاطعانه کنیم. به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان صیانت از آرای مردم را حق‌الناس دانست و اظهار داشت: مسئولیت صیانت از حقوق و آرای […]

کد خبر : 38162 | 5:53 ب.ظ | ۲۶ آذر , ۱۳۹۸

رئیس‌کل دادگستری گیلان گفت: برای کمک به مردم جهت انتخاب فرد اصلح بایستی با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد قاطعانه کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی در نشست ستاد ویژه پیشگیری از جرائم انتخاباتی استان گیلان صیانت از آرای مردم را حق‌الناس دانست و اظهار داشت: مسئولیت صیانت از حقوق و آرای مردم بر عهده ما است لذا وظیفه داریم که شرایط پیش رو را به‌گونه‌ای مدیریت کنیم که حق مردم تضییع نشود.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به اینکه مردم مسئولیت صیانت از حقوق خود را به ما واگذار کرده‌اند خاطرنشان کرد: بایستی در راستای صیانت از حقوق مردم اگر کسی تخلفی کند و مرتکب جرمی شود با او قاطعانه برخورد کنیم.

وی با تأکید بر تسریع در رسیدگی به تخلفات و جرایم افزود: اگر در رسیدگی به تخلفات تعلل کنیم فایده‌ای ندارد و بایستی به‌گونه‌ای عمل کنیم که به‌محض دریافت گزارش تخلف، سریعاً برای متخلفان پرونده تشکیل دهیم و نگذاریم کار به جایی برسد که کاندیدا از فیلترهای نظارتی عبور کنند.

خلیلی با اشاره به تخلفات انتخاباتی برخی و استفاده از امکانات دولتی ابراز داشت: برای کمک به مردم جهت انتخاب فرد اصلح بایستی با متخلفان در کوتاه‌ترین زمان ممکن برخورد قاطعانه کنیم و آنان را به مردم معرفی کرده تا ملت بدانند چه کسی را انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه این حق مردم است بدانند چه کسی را انتخاب می‌کنند زیرا میزان اطلاعات و آگاهی مردم در این موارد محدود است گفت: نظارت بر فضای مجازی در همه اوقات امری ضروری است اما در زمان انتخابات به‌جهت حساسیت‌های موجود بایستی نظارت‌ها بیشتر شود.

رئیس کل دادگستری گیلان با اشاره به نظام مردم سالاری دینی و احترام به خواست جامعه و مردم به‌عنوان یکی از اصول نظام اسلامی بیان داشت: مسئولان بایستی بدانند که دفاع از حقوق مردم و صیانت از آرای آنان در اولویت کارهای آنها است.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد