صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






سوء‌استفاده‌ برخی سیاسیون از افکار عمومی بسیار ناپسند است

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انتقادات برخی سیاسیون و نامزدهای انتخابات مجلس نسبت به سریال «وارش» بازی با افکار عمومی در فضای نزدیک به انتخابات است. حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با مهر با اشاره به حواشی به وجود آمده برای سریال وارش در استان گیلان، اظهار کرد: واقعیت انتقادات مربوط به این فیلم […]

کد خبر : 38165 | 5:56 ب.ظ | ۲۶ آذر , ۱۳۹۸

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان گفت: انتقادات برخی سیاسیون و نامزدهای انتخابات مجلس نسبت به سریال «وارش» بازی با افکار عمومی در فضای نزدیک به انتخابات است.

حجت الاسلام سعید مهدوی در گفتگو با مهر با اشاره به حواشی به وجود آمده برای سریال وارش در استان گیلان، اظهار کرد: واقعیت انتقادات مربوط به این فیلم بیش از آنکه نقد علمی و هنری باشد بازیگری با افکار عمومی در فضای نزدیک به انتخابات مجلس است.

وی با تأکید براینکه این حرف بنده به معنای تایید فیلم وارش نیست، گفت: اما شدت و حدت ورود بسیاری از سیاسیون و بخشی از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی نسبت به این فیلم بیش از آنکه یک نقد واقعی و منصفانه باشد ایجاد یک فضای بازیگری با افکار عمومی برای جلب نظر عموم، به خود در ایام نزدیک به انتخابات مجلس است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به اینکه تحقیر گیلانیان تنها در فیلم وارش تحقق نیافته است، افزود: زمانی که یک مدیر غیر بومی رشت در خانه اشرافی سکونت می کند کدام یک از این نمایندگان نسبت به توهین و تحقیر به گیلانیان واکنش نشان داده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخیراً یک نماینده مدیحه سرا و وکیل الدوله شروع به نقد دولت مورد حمایت خویش کرده و طبق روال گذشته به عوام‌فریبی، حرکات تبلیغی و نمایشی روی آورده است، تصریح کرد: در طول این مدت وی حمایت ۱۰۰ درصدی و بی منطق از دولت داشته و راه هرگونه نقد نسبت به دولت را بسته بود، دولتی که تاکنون در استان گیلان منابع قدرت و ثروت بسیاری در اختیار این نماینده قرار داده است اما وی امروز به انتقاد از دولت مورد حمایت خود می پردازد.

حجت الاسلام مهدوی با بیان اینکه اکنون فیلم وارش سوژه تبلیغاتی جهت موج سواری و تغییر مطالبات حقیقی به مطالبات فرعی و کاذب شده است، گفت: شهرت طلبان پرداختن به  مسائل مهم اجتماعی از قبیل تورم، فاصله طبقاتی و هنجارشکنی اجتماعی را فراموش کرده و به موضوعات فرعی با امواج رسانه ای شدید می پردازنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گیلان بیان کرد: تحقیر و توهین به گیلانیان را باید در معضلاتی همچون سراوان و کارخانه های تعطیل شده و واگذار شده به بهانه خصوصی سازی جستجو کرد.

وی یادآور شد: بنده از این نوع موج آفرینی کاذب برای فریب افکار و آرای مردم که در اتاق‌های شهرت طلبان و سیاست بازان تنظیم می گردد خائف هستم و سوء استفاده گری از افکار عمومی را بسیار ناپسند می دانم.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد