صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






پاسداشت انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن وظیفه محوری نیروهای مسلح است

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظیفه اصلی و محوری نیرو‌های مسلح پاسداشت انقلاب و دستاورد‌های آن است، گفت: برنامه‌های فرهنگی دهه فجر می‌بایست از حالت نمادین صرف خارج شود و باید به صورت یک کار جهادی و انقلابی وارد عمل شویم. اولین جلسه کمیته ستاد نیروهای مسلح  استان گیلان در آستانه […]

کد خبر : 38205 | 8:13 ق.ظ | ۳ دی , ۱۳۹۸

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه وظیفه اصلی و محوری نیرو‌های مسلح پاسداشت انقلاب و دستاورد‌های آن است، گفت: برنامه‌های فرهنگی دهه فجر می‌بایست از حالت نمادین صرف خارج شود و باید به صورت یک کار جهادی و انقلابی وارد عمل شویم.

اولین جلسه کمیته ستاد نیروهای مسلح  استان گیلان در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با حضور فرماندهان نیروی‌های مسلح استان برگزار شد.

«حسین مصطفی پور» معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه توجه ویژه نیروهای مسلح به بحث امنیت است، اظهار داشت: با توجه به رویدادهای اخیر کشور، وظیفه اصلی و محوری همه نیروهای مسلح  پاسداشت از انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن است.

مصطفی پور با تاکید بر اینکه ما می‌بایست نقش خود را پیدا کرده و نقش آفرین باشیم، افزود: اکنون دشمن با تهدید اقتصادی وارد شده و می‌خواهد انقلاب را از درون به چالش بکشاند.

وی تصریح کرد: باید به صورت یک کار جهادی و انقلابی وارد صحنه شویم چون هجمه دشمن حالت عادی ندارد و انتظار مردم این است که برنامه های فرهنگی که در دهه فجر برگزار می شود از حالت نمادین صرف خارج شود.

مصطفی پور با بیان اینکه مردم نگاه ویژه ای به ما دارند و این وظیفه مطالبه گری مردم است، گفت: ما باید مطالبه گر و زبان گویای مردم باشیم.

وی اذعان کرد: مردم دچار مشکلات عدیده ای هستند و اگر برای این مردم برنامه های فرهنگی برگزار و در کنار آن نیروهای مسلح ما حضور داشته باشند بسیار پسندیده است.

وی همچنین با ابراز خرسندی از اینکه مردم دل بسته انقلاب هستند و برنامه های دهه فجر را باید از حالت تعارف و عکس گرفتن خارج کنیم، بیان کرد: بدون تعارف باید کار و خواسته مردم را دنبال کنیم.

مصطفی پور اضافه کرد: در اتفاق های اخیر نیروهای مسلح به خصوص سپاه، ارتش و ناجا وارد عرصه شدند و تلاش کردند تا مردم را دلگرم کنند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین کار انقلابی همین در کنار مردم بودن است، افزود: قدردانی از خانواده های شهدا و ایثارگران باید در اولویت باشد.

«مهدی عسکری» نیز با بیان اینکه وظیفه ما دفاع از مرزهای جغرافیایی است اما از مرزهای فرهنگی نیز غافل نشده ایم، گفت: استان گیلان دروازه اروپا است و برخورد ما با مردم کشورها در مرزبانی با این هدف دنبال می شود.

معاون اجتماعی مرزبانی استان بیان کرد: در معرفی انقلاب اسلامی به مسافرین آذربایجان که از مرز آستارا رفت و آمد دارند اقدام به موقع و دستورالعمل های را اجرا می کنیم.

«قاسم یوسف زاده» نیز در این نشست بیان کرد: بیش از ۵۰ درصد از ایثارگران و جانبازان که برای انقلاب زحمت کشیده اند و در خط مقدم هستند، در اجتماعات حضور مقتدرانه دارند.

مسئول کانون بازنشستگان ناجا افزود: با توجه به وظیفه ای که بر ما محول شده و برنامه ریزی هایی که در طول سال به طور مستمر انجام می شود دهه فجر امسال برای شش هزار نفر از خانواده ها مراسم قدردانی برگزار خواهیم کرد.

«نورالله توده» با اشاره به اینکه امسال برنامه‌های ایام الله دهه فجر با سال‌های گذشته تفاوت‌هایی دارد، بیان کرد: تلاش دشمن در جهت کم رنگ نشان  دادن دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مسئول بازنشستگان سپاه قدس گیلان افزود: اقدامات پیش بینی شده دشمن در دوره انتخابات به گونه ای است که می‌بایست نیروهای امنیتی به این موضوع اشرافیت خوبی داشته باشند.

وی بصیرت افزایی در مسائل روز، را ضروری دانست و بیان کرد: شیوه عملکرد دشمن با موضوعات مختلف داخل کشور مانند موضوع گرانی بنزین و موضوع انتخابات با هم فرق دارد.

توده تصریح کرد: دشمن برای یکایک شیوه‌های ما که در مواجهه با حوادث مختلف آنها را دفع کردیم برنامه دارد و لازم است که ما نیز برنامه های جدیدی را به جهت کیفیت بخشی کارها با توجه به تجربیات در اتفاق های گذشته مورد بررسی داشته باشیم.

«رضا شهبازی زاده» با استناد به فرمایش حضرت امام (ره) که فرمودند «اوجب واجبات حفظ نظام اسلامی است»، گفت: امروز ما بیشتر از روزهای قبل به وحدت نیاز داریم.

معاون فرهنگی دانشگاه امام خامنه ای افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی بیان داشتند که امروز بزرگترین راه مقابله با آمریکا خدمت به مردم است از این رو نیروهای مسلح باید در دل مردم نفوذ کنند.

وی اضافه کرد: ما همگی پاسداران انقلاب هستیم و می بایست برای بصیرت افزایی و حفظ ارزش ها تلاش کنیم.

دیدار با خانواده‌های شهدا، شرکت در نماز جمعه و راهپیمایی ۲۲ بهمن، برگزاری ضیافت با حضور پیشکسوتان جهاد، حضور فرماندهان در مدارس، همایش پیاده روی، بصیرت افزایی خانواده ها خصوصا جوانان و نوجوانان، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقات ورزشی، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه های پیش بینی شده ایام دهه فجر کمیته نیروهای مسلح استان گیلان خواهد بود.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد