صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۹ دی؛ شکوه وحدت و نماد بصیرت

سال ۸۸ را باید بخاطر سپرد و نباید از یاد برد.  در آن سال دو گانه ای بیش از هرچیز دیگر خودنمایی می کرد. از یک سو  بی بصیرتی ، خیانت و جنایت  نمودار بود  و  از سویی دیگر بصیرت و حضور و افتخار . در یک سوی میدان عده ای گرگ صفت در سایه […]

کد خبر : 38208 | 6:19 ق.ظ | ۱ دی , ۱۳۹۸

سال ۸۸ را باید بخاطر سپرد و نباید از یاد برد.  در آن سال دو گانه ای بیش از هرچیز دیگر خودنمایی می کرد. از یک سو  بی بصیرتی ، خیانت و جنایت  نمودار بود  و  از سویی دیگر بصیرت و حضور و افتخار . در یک سوی میدان عده ای گرگ صفت در سایه غفلت  عده ای بی بصیرت ، پنجه در چهره زیبای انقلاب کشیده و خراش زدند و در سوی دیگر میدان ، مردمی انقلابی و با بصیرت  به یاری انقلاب و نظام اسلامی شتافته و گرگ صفتان را کنار زده و به حاشیه رانده و زخم های وارده را التیام بخشیدند.

تاریخ، این دو  را بخاطر خواهد سپرد و آیندگان در مورد آن ها قضاوت خواهند نمود.

در مظلومیت انقلاب و مردم انقلابی همین بس که جریان فتنه و نفاق  تاریخ  را تکرار کرد و به قصد فریب مردم با ترفند  قرآن بر سر نیزه ، و با شعار مقدس ، محوری و راهبردی انقلاب اسلامی یعنی الله اکبر ، انقلاب را هدف قرار داد.  به راستی تشخیص حق از باطل در این شرایط غبار آلود چقدر ممکن خواهد بود؟ مردم کدام را باور کنند انقلاب اسلامی خود را یا شعار های فریبنده فتنه گران را ؟

فتنه گران و فریب خوردگان چه پاسخی برای آیندگان خواهند داشت ؟ مرددین و ساکتین فتنه  که در حقیقت در زمره مردودین هستند چه جوابی دارند ؟ عاقبت ، غبار ها در هر فتنه ای فروکش خواهد کرد سره ناسره و حق از باطل مشخص خواهد شد کما اینکه در فتنه ۸۸ اینگونه هم شد.

مردم با بصیرت ندای  این عمار ؟ ناخدای کشتی انقلاب را چه به موقع و چه زیبا قبل از خواص دریافتند ! عماریون چه به هنگام روشنگری کردند و طومار فتنه گران  چه زود در هم پیچیده شد .اما آنچه که عیان است دشمن ناکام و زخم خورده دست بردار نیست و نخواهد بود چرا که انقلاب اسلامی را مزاحم اهداف و منافع خود می بیند لذا مهم این است که بیدار باشیم و بصیر بمانیم و اشاره قطب نمای ناخدای کشتی انقلاب را ببینیم و دچار تردید نشویم و در مسیر انقلاب ثابت قدم و استوار حرکت کنیم .

۹ دی ۱۳۸۸ یکی از یوم الله هایی است که مردم انقلابی و قدرشناس و بصیر ایران اسلامی در حرکتی منسجم ، متحد و درس آموز با رسمی عاشورایی و غیرتی علوی حماسه ساز شد ، چشم فتنه را کور کرد، نخبگان بی بصیر را رسوا و عبرت آموخت و در پرتو نور ولایت، مستضعفین جهان را از نگرانی رهانید و دیگر بار ، امید بخشید و اکنون شایسته است  افتخار کنیم به این ملت  و همواره بسرائیم این شعار را که : زنده باد ملت حماسه ساز و با بصیرت ایران اسلامی .






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد