صفحه نخست ارتباط با ما ورود اعضا






یوم‌الله ۹ دی، دشمن‌شناسی ملت ایران را ثابت کرد

فرماندار ماسال با بیان اینکه در یوم‌الله نهم دی مشروعیت و مقبولیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با حضور خودجوش میلیون‌ها مردم به همه جهانیان ثابت شد، اظهار کرد: در این روز مهم مردم به جهانیان اعلام کردند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند. به گزارش ایکنا، وحید پورحضرت، فرماندار شهرستان ماسال، ۵ […]

کد خبر : 38241 | 5:26 ب.ظ | ۵ دی , ۱۳۹۸

فرماندار ماسال با بیان اینکه در یوم‌الله نهم دی مشروعیت و مقبولیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با حضور خودجوش میلیون‌ها مردم به همه جهانیان ثابت شد، اظهار کرد: در این روز مهم مردم به جهانیان اعلام کردند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند.

به گزارش ایکنا، وحید پورحضرت، فرماندار شهرستان ماسال، ۵ دی‌ماه در در جلسه گرامیداشت حماسه نهم دی که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: تا پایان سال ایام خاصی همچون ۹ دی، دهه فجر و یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را پیش رو داریم که مردم باید برای اعتلای نظام همچون گذشته حماسه‌آفرینی کنند.

وی با اشاره به تلاش دشمنان انقلاب در طول چهل سال گذشته برای خدشه وارد کردن به کشور، افزود:‌ معاندین، منافقین و دشمنان انقلاب و نظام و ایران اسلامی برای مناسبت‌های پیش رو برنامه‌ریزی دارند و تحرکاتی را از قبل انجام دادند لذا بصیرت و هوشیاری مردم چراغ راه عبور از دشمنی‌ها خواه بود.

فرماندار ماسال با بیان اینکه هوشیاری مدیران نظام در کنار تدابیر مقام معظم رهبری و همراهی و مشارکت مردم راهگشای شرایط امروز کشور است، گفت: دی و  مقام معظم رهبری همواره نقش حماسه‌آفرینی‌ها و عظمت ولایتمداری مردم گیلان را یادآور شده‌اند و حماسه ۸ دی و ۹ دی اوج این حماسه‌آفرینی و ولایتمداری است که دنیا را خیره کرد.

پورحضرت فرماندار نهم دی را نماد عزت، استقلال و بصیرت مردمی دانست که تا پای جان برای حفظ آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستادند و عنوان کرد: ۹ دی نقطه عطفی دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی در کتاب افتخارات مردم این سرزمین است.

وی اضافه کرد:‌ نهم دی سالروز «نه» گفتن ملت ایران به سران فتنه و جدا کردن خطشان از دشمنان و «آری» گفتن به نظام و بیعت دوباره با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری بود.

این مقام مسئول با بیان اینکه در یوم‌الله نهم دی مشروعیت و مقبولیت سیاسی نظام جمهوری اسلامی بار دیگر با حضور خودجوش میلیون‌ها مردم به همه جهانیان ثابت شد، اظهار کرد: در این روز مهم مردم به جهانیان اعلام کردند که دشمنان انقلاب را به خوبی می‌شناسند و هرگز فریب نیرنگ‌ها و حیله‌های دشمنان داخلی و خارجی را نخواهند خورد.

پورحضرت با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های ۸ دی و ۹ دی در ماسال و شاندرمن، تصریح کرد: بخشداران، دهیاران، شوراهای اسلامی، اصناف، ورزشکاران، روحانیت معزز در کنار اقشار مختاف مردم در این مراسم مهم مشارکت حداکثری داشته باشند.

وی با بیان اینکه فضاسازی محیطی در حوزه شهری و روستایی ویژه ۹ دی انجام شود، گفت: در حوزه شهری شهرداران و در حوزه روستایی بخشداران با محوریت دهیاران فضاسازی محیطی را برای بزرگداشت یوم‌الله ۹ دی و حضور مردم در اجتماعی این روز بزرگ فراهم کنند.

.

https://masal.gilan.ir/sites/masal.gov.ir/files/98/10/05/gallery/IMG_20191226_145425_140_1.jpg

.






تمامی حقوق اين وب سايت متعلق به شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان می باشد